Ønsker tips til god, og ikke altfor dyr, vinterdress...

Trenger nye vinterdresser til de minste barna mine(str110-134). Noen som har tips til hvor jeg kan bestille/kjøpe gode dresser som ikke er altfor dyre? Kanskje noen vet om gode tilbud?
 
Kappahl :) merket heter kaxe og er kommet bra ut på tester.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg kjøpte hos småungene.no , men det var veldig få str igjen... De har 20% i helgen, så sikkert gått en del av de. Jeg er fornøyd med Molo dressen min, og de har den på flere nettbutikker. Samogsofie har en del av det merket har jeg sett. Men kanskje ikke på tilbud...

Ellers har vel Reima kommet på OBS? de er vel bra- og siden obs har tatt de inn, er de sikkert ikke så dyre..?!
 
Kappahl :) merket heter kaxe og er kommet bra ut på tester.


Sent from my iPhone using BV Forum
Har brukt den dressen i barnehagen og de ansatte sa engang til meg at mens alle andre unga var gjennomvåte så var mi tørr. Og hun er ei som ruller i vann altså.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Polarn og pyret har vinterdresser på halv pris nå.
Har bare sett vårdresser på salg, ikke vinterdresser. Mulig det er forskjellig rundt om i landet da. Fikk en fin fleecejakke til minstemann til halv pris.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg også sverger til kappahl sine (kaxe). Her kjøpte jeg den til eldste som brukte den både første og halve andre vinter i barnehagen + at yngste arvet den og brukte den siste halvdel forrige sesong. Pakket den nettopp opp fra vinterkassa og man kan knapt se den er brukt. Har aldri opplevd våte eller kalde barn i den dressen. Eneste negative jeg har å si om den er at jeg synes strikken under foten fort nlir slitt. Men der fulgte jo med ekstra, så egentlig null problem ;)
 
Jo, glemte jo nevne at dersom du melder deg inn i medlemsklubben til kappahl får du ofte 25% avslag på valgfritt plagg. Jeg har alltid benyttet meg av det tilbudet når jeg har kjøpt dresser.. ;)
 
Vet ikke om de har butikken Bare Barn der? Men de selger i hvert fall Reflex dresser som før kostet 799 kr, ut til 299 kr nå :) Det er jo et veldig bra merke, og rett og slett et kupp :D
 
Jeg også sverger til kappahl sine (kaxe). Her kjøpte jeg den til eldste som brukte den både første og halve andre vinter i barnehagen + at yngste arvet den og brukte den siste halvdel forrige sesong. Pakket den nettopp opp fra vinterkassa og man kan knapt se den er brukt. Har aldri opplevd våte eller kalde barn i den dressen. Eneste negative jeg har å si om den er at jeg synes strikken under foten fort nlir slitt. Men der fulgte jo med ekstra, så egentlig null problem ;)

Hvordan er den i størrelsen? Jeg har tidligere sett at vanlige klær hos Kapp'ahl er små i størrelsen, så jeg har måttet kjøpe minst 1 størrelse større enn det jenta mi bruker. Hun er slank så det skulle jo egentlig ikke være noe problem. Men det er lenge siden jeg har handlet der nå.
 
Hvordan er den i størrelsen? Jeg har tidligere sett at vanlige klær hos Kapp'ahl er små i størrelsen, så jeg har måttet kjøpe minst 1 størrelse større enn det jenta mi bruker. Hun er slank så det skulle jo egentlig ikke være noe problem. Men det er lenge siden jeg har handlet der nå.

Tror dem er helt normale i str. Eldste vippet mellom to str da jeg skulle kjøpe ny til henne i fjor, så jeg kjøpte den største. Men den var alt for stor, så jeg måtte bytte den. Beste er å ta henne med så hun kan prøve den. Så slipper man evt ta en ny tur for å bytte ;)

:)
 
Back
Topp