Ønsker til babyen ?

Karroaa

Betatt av forumet
Har dere noen ønsker av innkjøp til babyen som dere vurderer å kjøpe, eller håper at dere får i gave?
Som f.eks så har jeg veldig lyst på et sånt babyrede/babynest :)
 
Jeg har ønsket meg babynest denne gangen, og det har mamma bestilt til meg:) gleder meg skikkelig:)

Ellers er det tripptrapp stol(har barnestol, men vil ha så jeg kan bruke det babysete ved middag osv,for å beholde roen for sønnen på 5 år)
 
Ååh
Jeg har ønsket meg babynest denne gangen, og det har mamma bestilt til meg:) gleder meg skikkelig:)

Ellers er det tripptrapp stol(har barnestol, men vil ha så jeg kan bruke det babysete ved middag osv,for å beholde roen for sønnen på 5 år)
ååh det var lurt. Vi og ønsker oss enten tripptrapp stol eller steps stol fra stokke, den virket veldig genial fordi i stedet for newborn seat så var det med vippestol som kunne brukes både for seg selv og som matstol :D
 
Vi får ny Emmaljunga vogn av foreldrene mine. Utrolig takknemmelig for det!!
Tror egentlig ikke vi får noe av svigerforeldrene mine, de er liksom litt ferdige med barnebarn, og tror heller aldri de har hatt noen tradisjon om å kjøpe noe...
Det jeg virkelig ønsker meg men ikke vet om jeg tar meg råd til er en Leandervugge til å henge i stua nede. Håper jeg kommer over et kupp!
 
Vi får ny Emmaljunga vogn av foreldrene mine. Utrolig takknemmelig for det!!
Tror egentlig ikke vi får noe av svigerforeldrene mine, de er liksom litt ferdige med barnebarn, og tror heller aldri de har hatt noen tradisjon om å kjøpe noe...
Det jeg virkelig ønsker meg men ikke vet om jeg tar meg råd til er en Leandervugge til å henge i stua nede. Håper jeg kommer over et kupp!
Åååh ja de vuggene er såå nydelige! Har lyst på en selv, men vi har det så høyt under taket i stuen at det går ikke :-( syns de er finest når de henger :)
 
Har(og har hatt) mange ønsker, og alle de blir innfridd på et eller annet vis :p Kjøper det vi ønsker oss.
 
Vi hadde ønske om Stokke sleepi som jo ikke er hel nødvendig, og innfridde ønsket når vi fant den billig med forlenger på finn.no, kjempefornøyd :D
 
Har lyst på babynest denne gangen. Viste ikke om jeg sku hive meg rundt til å sy selv eller om jeg skal kjøpe en i stedet.
 
Har alt egentlig i boks,men hadde vært veldig fint å få en tvillingvogn og 1 tripp trapp stol til:-D
 
Back
Topp