Ønsker meg

Mary79

Glad i forumet
Mailykke <3
ImageUploadedByBV Forum1392372768.267096.jpg Synes denne silvercross vogna er så nydelig! Men vi har jo vogn...
 
aaw, skjønn! Skikkelig vintage!
 
Skjønner hva du mener.., jeg har sett flere vogner jeg kunne tenkt meg (fordi at de er så fine). Men vi har også vogn etter storebror, så det blir nok ikke noe ny vogn på oss heller :(
 
Var en kjempefin vogn da :) Har selv ikke kjøpt vogn enda,klar ikke helt å bestem mæ om æ ska ha edge duoen eller city crossen til emmaljunga.
 
Var en kjempefin vogn da :) Har selv ikke kjøpt vogn enda,klar ikke helt å bestem mæ om æ ska ha edge duoen eller city crossen til emmaljunga.
Jeg har city cross og er kjempe fornøyd, men har også brukt edge duoen mye. Og skulke jeg valgt mellom de på nytt hadde jeg tatt duoen.
 
Skjønner hva du mener.., jeg har sett flere vogner jeg kunne tenkt meg (fordi at de er så fine). Men vi har også vogn etter storebror, så det blir nok ikke noe ny vogn på oss heller :(
Ja, det er liksom litt råflott å byttet ut vognen etter storebror, når den bare er 1 1/2 år gammel. Pluss at jeg er veldig fornøyd med den. Men den er jo ikke så lekker som denne da...
 
Var jo ikke sååå veldig dyr ;-)
Jeg vet! For jeg så på en av de andre silvercrossvognene når jeg skulle ha førstemann, å den var veldig mye dyrere. Så jeg ble overrasket når jeg så prisen på denne. Kanskje derfor jeg ikke klarer helt å la den gå..
 
Jeg vet! For jeg så på en av de andre silvercrossvognene når jeg skulle ha førstemann, å den var veldig mye dyrere. Så jeg ble overrasket når jeg så prisen på denne. Kanskje derfor jeg ikke klarer helt å la den gå..

Nei, ikke gale i det hele tatt! Leste og på bloggen til en mariannebeate(?) at den var god i bruk, og den veier jo ikke mye heller! :) 12 kg bare!
Kjempefin og klassisk i hvert fall! :-D
 
Kjempefin! Men pappa ville aldri i livet hatt den i pappapermen :p særlig ikke til en gutt. Men veldig dekorativ!
 
Nei, ikke gale i det hele tatt! Leste og på bloggen til en mariannebeate(?) at den var god i bruk, og den veier jo ikke mye heller! :) 12 kg bare!
Kjempefin og klassisk i hvert fall! :-D
Da ble det ny vogn da:) Men måtte ta den som er svart og ikke rosa, for mannen var ikke veldig klar for å trille med rosa vogn:)
 
Da ble det ny vogn da:) Men måtte ta den som er svart og ikke rosa, for mannen var ikke veldig klar for å trille med rosa vogn:)
Lekker vogn :)
Så kan du jo bare stæsje den oppmed litt rosa tilbehør :)
Her ble det også svart vogn, av hensyn til pappaen. :gen053
 
Back
Topp