Ønsker du deg babyshower?

Nei. Ble spurt om jeg ville ha av søstra mi, for hun skulle arrangere for sin venninne, men takket nei. Føler det er mer for unge førstegangsmødre.
 
Jeg kunne tenkt meg det, men er ikke akkurat så mange som tenker at det går an .. Vanskelig å gjennomføre også da alle vennene er så spredt :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
– For første gang i mitt liv, har de klart å overraske meg. Jeg har gått rett inn i min egen babyshower, uten å ha noen som helst forutanelse, skriver Lilja. Men så skjønner hun at noe ikke er som det skal med magen.

Ls Liljabloggen her http://www.babyverden.no/blogg/Liljabloggen/Babshower-og-rier/

Ønsker du deg babyshower?

Hadde vært koslig. Har lagt for flere venninner og er jo veldig hyggelig. Vi hadde det også veldig hyggelig når vi lagde bleiekaken og planla i lag... Men magefølelsen sier at det ikke skjer meg.. Så da får det bli sånn...





Sent from my iPad using BV Forum
 
Ønsker meg veldig en BS, ikke for gaver, men liker tanken på å samle de nærmeste rett før en travel og tung tid :) særlig da alle mine venner er spredt. Jeg er sykmeldt og trenger tiden til å gå, hvorfor skal jeg vente på at min krets skal skvise inn tid i eksamener, jobb og skole? Tok saken i egne hender og i helgen skal vi feire :) :) storkost meg med pynting, organisering og baking :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er glad i overraskelser og hadde blitt kjempeglad hvis noen hadde tatt seg tid til å lage i stand noe sånt til meg. Men jeg er fullstendig klar over at hverdagen har for få timer til å rekke over alt og alle mine venninner har barn og jobb/skole. :)

Så nei, jeg ønsker det meg ikke. Men hadde selvsagt blitt kjempeglad hvis noen arrangerte det :D
 
Ja, har kjempelyst på, og har "hinta" til mannen min om at han godt kan "hinte" til venninnene mine. Men det er med sunn optimistisk skepsis. Det var 5 stk i utdrikningslaget mitt, og det er ikke lett å samle noen. Ikke er det særlig vanlig heller, jeg er vel nr 2 i den svært perifere omgangskretsen som får barn, og med nummer en endte det med tur på kafé to uker før termin eller no.
 
Jeg ønsket meg det veldig, og heldigvis har jeg mange venninner i nærheten som kjenner meg godt og vet at jeg hadde satt pris på babyshower.
Den har nå vært-og jeg ville ikke vært foruten:)

Gleder meg til den dagen jeg skal være med å organisere noe slikt for mine venninner .
 
Har veldig lyst på, men tviler på at det blir noe av. Alle har så hektiske liv med småbarn selv, mens for meg så blir dette min første. Har selv arrangert et par baby showers for andre og kunne godt ha laget i stand et selv, men ser at den siste baby Showeren jeg lager nå kommer nok til å tappe meg for krefter før terminen min :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp