Ønsker alle som ikke har født

Moshi girl

Elsker forumet
Mailykke <3
Ei fødefull fullmåne-natt :D *tvi tvi*
 
Krysser fingrene for alle dere som er utålmodige;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ei fødefull fullmåne-natt :D *tvi tvi*
Ja, fullmåne nå! Det hadde jeg glemt! Blir spennende å se de neste 2 døgnene om det har noe å si for oss mai jenter! Tvi tvi!! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Krysser fingre og tær!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Krysser her også :) Vasket, gått i trapper, humpet på ballen min og fikk en saftig ladning av mannen. Termin i dag, onsdag :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ikke noe her heller. :-( Men mulig fullmånens magi virker en dag eller to etter og..? :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Satsar på det. Så om fødselen startar i dag eller morgo kjem eg til å verta ein overtruisk person ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Har litt morsom info til alle her fra østlandet.. I natt når det var fullmåne, var nemlig alle fødeavdelinger i oslo og omegn stapp fulle.. Vi har familie som jobber på Ullevål, og hun fortalte at hvis fødselen startet hos oss denne natta ville vi måtte blitt sendt til Elverum (2,5 timer fra Oslo ca) for alt i nærmere omkrets var stapp fult.. Hehe.. Så kanskje fullmånen ikke bare er en myte alikevel! :) Glad jeg ikke fødte og måtte bli sendt avgårde så langt unna jeg hvertfall!!
 
Oii, men nei, jeg hadde ikke dratt til Elverum for å føde, jeg kan ikke det! For det første må jeg holdes under oppsyn når jeg er i aktiv fødsel grunnet et hastekeisersnitt tidligere. For det andre har jeg ingen bil, så å kjøre taxi til Elverum blir ikke aktuelt:p Hehe


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Ja ja hell i uhell.. Satser på fødsel innen ei uke og en rolig føde og barselavdeling på riksen jeg da siden alle andre føder nå! He he


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Oii, men nei, jeg hadde ikke dratt til Elverum for å føde, jeg kan ikke det! For det første må jeg holdes under oppsyn når jeg er i aktiv fødsel grunnet et hastekeisersnitt tidligere. For det andre har jeg ingen bil, så å kjøre taxi til Elverum blir ikke aktuelt:p Hehe


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Hehe, nei da hadde de måttet finne på noe lurt til deg! :) Godt du ikke fødte i går da :p
 
Back
Topp