Ønskemamma blir mamma <3

Ønskemamma2022

Glad i forumet
IMG_1503.jpg IMG_1487.JPG Det er gått fem dager siden positiv test og jeg kan ikke vente på at dagene skal fly av gårde så jeg får møtt "Mini" :Heartred

Jeg har samlet opp en del spørsmål til både lege og gyn som de skal få :hilarious:

Menssmerter kommer og går:dummy1::dummy: normalt det ,har jeg fått forklart av både leger og venninner med tidligere erfaringer :rolleyes:

Baby tøy har jeg handlet litt av allerede:woot: klarte ikke dy meg nå jeg gikk forbi KappAhl :angelic::shy:

Når er det normalt og begynne å handle ting som vogn og stellebord ++ :oops::woot: ??? Har dere evt noen anbefalinger ???
Gleder meg sånn til det:angelic::Heartred
 
Ikke start før tidligst uke 12. Man har jo ingen garanti for at det går bra før det! Jeg tror vi handlet vogn rundt uke 14(etter 2 UL) men angrer på jeg ikke venta lenger. Kunne lite om vogner og hadde absolutt valgt en annen om jeg hadde venta lenger :p
 
Mener altså ikke at det ikke kommer til å gå bra denne gangen, men syns det er tull å vente bare fordi man ikke har noen garanti før etter uke 12. Noen garanti har man liksom ikke uansett så det er like greit å få fordelt utgiftene :)
 
Mener altså ikke at det ikke kommer til å gå bra denne gangen, men syns det er tull å vente bare fordi man ikke har noen garanti før etter uke 12. Noen garanti har man liksom ikke uansett så det er like greit å få fordelt utgiftene :)
Nei vi skal si det til de nermeste allerede om to uker ( aner egentlig ikke hvor langt på vei -TUL 4.4) :) man må jo regne med det går greit hvis ikke kan man jo bekjymre seg i 9 mnd:eek: det har jeg funnet ut nå hvertfall :) tenker vi begynner i mai med å handle :) hihi
 
Ikke start før tidligst uke 12. Man har jo ingen garanti for at det går bra før det! Jeg tror vi handlet vogn rundt uke 14(etter 2 UL) men angrer på jeg ikke venta lenger. Kunne lite om vogner og hadde absolutt valgt en annen om jeg hadde venta lenger :p
Ja vogn tror jeg er lurt å vente med til man har kikket litt og prøvd litt i butikker :)
 
Back
Topp