Jeg er 31 år og bor på vestlandet.
Gift med verdens bestemann
Jeg har to jenter. Gullet på snart 12 år (født blind med div andre vansker, hun bor for tiden i barnebolig og er hjemme, eller vi er på besøk når enn det måtte passe, men har fast hver søndag satt av til henne) og så er det snuppa på 10 (11 i oktober) som bor fast hos oss. Hun er med faren når det passer han noen timer nå og da.
Mannen har to gutter. Eldste på 15, snart 16 (han bor for tiden kun hos oss) og minste på 12 som bor hos mor.
Jeg er nå i dette svangerskapet blitt hektet på å strikke, og jeg elsker det.
I tillegg så scrapper jeg så ofte jeg har mulighet.
Er litt knove å sette seg ned med da alt må pakkes opp og ned for hver gang da jeg enn så lenge ikke har eget hobbyrom enda (kommer om noen måneder)
Jeg jobber i kundemottaket og delelager hos en lokal bilforhandler og er utdannet deleekspeditør.
Har vokst opp med bil i blodet, så det er ikke helt tilfeldig jeg jobber der
Vi venter vårt første barn sammen, en flott liten prins (kan det å lage prinser han mannen min
)
Har nå stort sett det meste på plass.
Men har ikke så mange bukser til prinsen. Tenker da på slike "treningsbukser" uten fot.
Helst i farger som kan mixes med det meste.
Disse kunne jeg gjerne hatt minst en i alle str
Mor er ikke så flink til å dille med seg selv, så kremer og pleie for velvære til mor er bortkastet. Bruker ÅR på å komme meg gjennom det jeg får ellers i året
Om noen skulle finne på noe til mor så måte det vært noe fint å dekorere barnerommet med
Eller noe innen strikketøy eller scrapping
Men jeg blir glad for alt.