Ønskeliste - hemmelig venn

Frøken Fryd

Elsker forumet
Juli13-jentene
Her skriver dere;

- Hvem er du? (alder, nr på svangerskap, hobby, jobb/utdanning, Singel/samboer/gift, lokalisering på Norgeskartet, etc. Dere bestemmer helt selv hva dere vil skrive)

- Venter du gutt, jente, ukjent?

- Ønsker du gave til deg selv, baby, eller begge?

- Hva ønsker du/dere i gave?
 
Jeg er da 28 år 2 mai :D
Venter mitt første barn (en GUTT) sammen med verdens beste kjæreste gjennom 2,5 år.
Jeg er en medisin student i Budapest, Ungarn, men kommer til Norge og Vestlandet i slutten av mai.
Har ingen eksakte hobbyer for øyeblikket, da det går i lesing, men liker veldig godt håndarbeid (sy, strikke). Elsker også å være ute i frisk luft + sitte på kafè.

Ønsker helst noe til min lille gutt da jeg ikke har så mye.Må bare finne på noe til meg også :p
Ønsker oss omslagsbodyer, en leke kanskje?
Skulle det vært noe til meg, så har jeg fått for meg at ammeinnlegg i ull hadde vært en smart ting å ha :p

Men kjør på med hva dere vil. Har som sagt ingenting, så alt kommer godt med!

Så gøy!!!!!! :smiley-bounce005
 
Jeg er 24 år, bor i Kristiansund, er student på fagskolen, har en datter på 4 år, har verdens beste kjæreste som jeg skal gifte meg med neste år:) liker å bake, lage mat, være med venner og familie:)

Jeg ønsker gave til babyen :) jeg venter en gutt, gjerne klær str 56 :) er glad i blå:)
 
Eg e 24 år, bor i Sandnes, jobber som trailersjåfør (sjukemeldt), første barnet mitt, nr 3 for mannen, gift :) Liker å brodere, strikke, spille saxofon, bake kaker osv.. :)

Venter ei jente og ønsker meg noen leker til å henge på vogn eller lignende, eller klær :) Då helst i størrelse 62 :) Har veldig mye i 50 og 56 etterhvert :)
 
Er 28år, gift(mannen er fra USA), 1.svangerskap, sykepleierstudent, bor i Mjøs-området.
Venter gutt. Ønsker meg klær til babyen str. 50 og 56(det har vi ikke noe av). Liker blått :)