Ønskeliste - hemmelig venn

Frøken Fryd

Elsker forumet
Juli13-jentene
Her skriver dere;

- Hvem er du? (alder, nr på svangerskap, hobby, jobb/utdanning, Singel/samboer/gift, lokalisering på Norgeskartet, etc. Dere bestemmer helt selv hva dere vil skrive)

- Venter du gutt, jente, ukjent?

- Ønsker du gave til deg selv, baby, eller begge?

- Hva ønsker du/dere i gave?
 
Jeg er da 28 år 2 mai :D
Venter mitt første barn (en GUTT) sammen med verdens beste kjæreste gjennom 2,5 år.
Jeg er en medisin student i Budapest, Ungarn, men kommer til Norge og Vestlandet i slutten av mai.
Har ingen eksakte hobbyer for øyeblikket, da det går i lesing, men liker veldig godt håndarbeid (sy, strikke). Elsker også å være ute i frisk luft + sitte på kafè.

Ønsker helst noe til min lille gutt da jeg ikke har så mye.Må bare finne på noe til meg også :p
Ønsker oss omslagsbodyer, en leke kanskje?
Skulle det vært noe til meg, så har jeg fått for meg at ammeinnlegg i ull hadde vært en smart ting å ha :p

Men kjør på med hva dere vil. Har som sagt ingenting, så alt kommer godt med!

Så gøy!!!!!! :smiley-bounce005
 
Jeg er 24 år, bor i Kristiansund, er student på fagskolen, har en datter på 4 år, har verdens beste kjæreste som jeg skal gifte meg med neste år:) liker å bake, lage mat, være med venner og familie:)

Jeg ønsker gave til babyen :) jeg venter en gutt, gjerne klær str 56 :) er glad i blå:)
 
Eg e 24 år, bor i Sandnes, jobber som trailersjåfør (sjukemeldt), første barnet mitt, nr 3 for mannen, gift :) Liker å brodere, strikke, spille saxofon, bake kaker osv.. :)

Venter ei jente og ønsker meg noen leker til å henge på vogn eller lignende, eller klær :) Då helst i størrelse 62 :) Har veldig mye i 50 og 56 etterhvert :)
 
Er 28år, gift(mannen er fra USA), 1.svangerskap, sykepleierstudent, bor i Mjøs-området.
Venter gutt. Ønsker meg klær til babyen str. 50 og 56(det har vi ikke noe av). Liker blått :)

Liker å fordrive tiden med hobbyer som skrever at man er litt fingernem; strikking, maling, decoupage osv... Ellers er jeg veldig glad i å drive mye ute og på sommertid går det gjerne mye tid med til å drive i hagen med grønnsaker og slikt. Også glad i å lage mat :)
 
Hei hei.
Jeg er 28 år, og venter vår andre lille prins.
Vi bor i Risør på sørlandet, hvor vi bor i en stor enebolig. Det huset kjøpte jeg og samboeren min for 6 år sida, og i skrivende stund har vi vært sammen i 11,5 år.
Mine store intr er hus, hjem, interiør, hage og guttene mine. :)

når det gjelder ønsker, blir jeg selvfølgelig glad for alt.
Ønsker kanskje en kombinasjon av litt til meg og baby.
Klær til lille er jo alltid gøy, kanskje fra str 56-62 ca. Vi har litt nytt i str 50, så må jo rekke å få brukt alt. :)
 
Jeg er 29 år, og kommer fra Vestlandet... Vi venter en liten prinsesse. Det er vårt første barn, og vi gleder oss kjempe masse... :) Ønsker først og fremst noe til den lille jenten. Gjerne størrelse 62 (dersom det blir klær)... Mor elsker jordfarger (brun,beige), men også litt duse rosa- og lillafarger... Synes klærne i Newbieserien til Kappahl er nydelig! Er litt shabby-chic i stilen, noe som smitter over på klesvalg, interiør og lignende... Det blir nok ikke et typisk rosa prinsesserom til denne lille jenten... ;) Gleder meg til å starte forberedelsene på barnerommet for fullt, men får vel vente noen uker til ;)
 
Hei :)
29 og er fra Vestlandet :) Er fortiden i permisjon ennda etter tulla kom :) Vært sammen med min kjære i 10 år i år og vert samboere i 8 av dem :D Dette er svangerskap nr 4,har en gutt og to jenter,og venter jente nr 3 :D
Kunne tenk meg noe til den lille,noe klær i str 62 kanskje.. Liker godt duse farger,og lette klær. ( Ikkje dongri,eller typ stive klær).. Men blir glad for alt :D
 
Jeg er 31 år og bor på vestlandet.
Gift med verdens bestemann :)
Jeg har to jenter. Gullet på snart 12 år (født blind med div andre vansker, hun bor for tiden i barnebolig og er hjemme, eller vi er på besøk når enn det måtte passe, men har fast hver søndag satt av til henne) og så er det snuppa på 10 (11 i oktober) som bor fast hos oss. Hun er med faren når det passer han noen timer nå og da.
Mannen har to gutter. Eldste på 15, snart 16 (han bor for tiden kun hos oss) og minste på 12 som bor hos mor.

Jeg er nå i dette svangerskapet blitt hektet på å strikke, og jeg elsker det.
I tillegg så scrapper jeg så ofte jeg har mulighet.
Er litt knove å sette seg ned med da alt må pakkes opp og ned for hver gang da jeg enn så lenge ikke har eget hobbyrom enda (kommer om noen måneder)

Jeg jobber i kundemottaket og delelager hos en lokal bilforhandler og er utdannet deleekspeditør.
Har vokst opp med bil i blodet, så det er ikke helt tilfeldig jeg jobber der :)

Vi venter vårt første barn sammen, en flott liten prins (kan det å lage prinser han mannen min ;) )
Har nå stort sett det meste på plass.
Men har ikke så mange bukser til prinsen. Tenker da på slike "treningsbukser" uten fot.
Helst i farger som kan mixes med det meste.
Disse kunne jeg gjerne hatt minst en i alle str :p

Mor er ikke så flink til å dille med seg selv, så kremer og pleie for velvære til mor er bortkastet. Bruker ÅR på å komme meg gjennom det jeg får ellers i året :p
Om noen skulle finne på noe til mor så måte det vært noe fint å dekorere barnerommet med ;)
Eller noe innen strikketøy eller scrapping ;)
Men jeg blir glad for alt. :)
 
Er 25 år (helt til i mai, da blir eg 25 for andre gang :p ). Venter en jente 7.7. <3 Bor sammen med barnefaren i Bergen og har en gutt fra før på 19 mnd (sept 11). Jobber som sykepleier. Holder på en en del hobbyer som eg begynte med i permisjonen sist - syr, perler, babysaker ol.

Er veldig spent på hvordan det blir med to så tette. Er litt redd for at det skal bli veldig tungt, eller at lille storebror ikke skal ta det så godt. Føler allerede han blir litt "satt vekk" pga bekkenløsningen min siden eg ikke kan bære, leke og tulle som vanlig og eg har lyst til :(
Er litt opptatt av miljø, og faller ofte på naturlige produkter om det er tilgjengelig ;) Prøver å tenke igjennom kjøp - selv om eg ofte bryter mine egne "regler".

Det er det samme om det er gave til bare barn eller kombinasjon mor/barn :) Vi har det meste fra før i hus - mangler bare litt småting og jentefarger. Har en del i de minste størrelsene (værtfall bodyer). Så gjerne str 62 om det er klær. Liker godt duse farger på myke kjoler <3 Og er litt praktisk annlagt så helst noe som kan brukes eller brukes opp. Liker ullklær om vinteren best ;)
Har eg fått med alt da? :)
 
Her skriver dere;

- Hvem er du? (alder, nr på svangerskap, hobby, jobb/utdanning, Singel/samboer/gift, lokalisering på Norgeskartet, etc. Dere bestemmer helt selv hva dere vil skrive)

- Venter du gutt, jente, ukjent?

- Ønsker du gave til deg selv, baby, eller begge?

- Hva ønsker du/dere i gave?

Jeg er da 31 år, dette er barn nr 2, har ei jente på 5 år, er utdannet barnevernspedagog og har spesialpedagogikk, jobber på en barneskole der jeg er SFO leder og følger barn med ulike utfordringer. Gift (snart i 7 år), vi har vært sammen siden jeg var 17 og han 21

Bor nå i Haugesund, er egentlig fra Skjold, ei bygd ca 3 mil fra hgsd. Har bodd noen år i Stavanger da jeg studerte og jobbet i barnehage. I 2006 kjøpte vi del av tomannsbolig i hgsd, og har det veldig bra her. Har mine foreldre og søsken og venner i området, og det setter jeg stor pris på

vil ikke vite hvem som bor i magen, det blir en overraskelse når babyen kommer, termin er 1 august. Trodde det var 23 juli, men ble korrigert på oul, men ville ikke skifte forum da:)

Ønsker gave både til mor og baby veldig glad i skjerf, øredobber, vesker, smykker etc. Ganske sprek i fargevalget. Til babyen hadde det vært kjekt me noe pynt til å henge på vogna, leker til bilsetet.

Jeg er veldig glad i å strikke, hekle og sy med symaskin:) også veldig glad i musikk og litteratur:)
 
Jeg er 25 år fra Mjøs-området, forlovet med pappan og klar til bryllup i 2014. Vi har hatt gleden av å være kjærester i over 5 år, så nå gleder vi oss til å være gift. Vi venter en gutt, og han blir vår første :) Elsker naturen og musikk, satser på at vi har en liten musiker i magen :)

Ønsker gave til babyen, gjerne leke. Enten til å henge på vogn, bilsete osv eller andre leker han kan leke med over alt :)
 
Jeg er 26år, studerer siv.ing bygg i Trondheim, kommmer egentlig fra Molde. Dette er første sv.sk., men jeg har mye erfaring med barn siden søsknene mine er 9-16år. Jeg har en fantastisk sambo som er veldig spent på å få hilse på gutten i magen. Vi er veldig glad i å være mye på tur - gjerne på ski. Så i løpet av vinteren har vi snakka mye om hvordan det blir å ha med en liten en på tur.

Ellers så er jeg VELDIG glad i å strikke, strikker på forelesning hver dag, og har gjort det siden vgs. Samboen frykter at ungene våre kommer til å bli tvunget til å gå i strikkeklær til de er konfirmert... (litt fordi min mor, bestemor og svigermor også strikker mye) Etter at jeg ble gravid har jeg også blitt mer ivrig på syfronten - har sydd noen småplagg til babyen, og synes det er veldig gøy!

Når det kommer til gave, så spiller det ingen rolle om det er til meg eller babyen - kanskje begge deler? Noe som er kjekt å ha når man skal ha med en liten på tur kunne kanskje vært kjekt? Eller noe spennende strikke/sygreier? Har arva ganske mye klær til småen, men det er opp mot 10 år gammelt (og mye var fra jenter, så jeg har måttet sortere ut mye. JA, han har en del røde klær....) - så kanskje noe ordentlig gutteklær? Har en del bodyer og strømpebukser, så kanskje noe annet enn det? Kanskje noe litt pynta? Helst ikke mindre en str 62.

Har veldig lite leker enda - så det kunne også vært kjekt.

Mange ønsker her - plukk det du selv får mest lyst til - jeg er superspent!
 
- Hvem er du? (alder, nr på svangerskap, hobby, jobb/utdanning, Singel/samboer/gift, lokalisering på Norgeskartet, etc. Dere bestemmer helt selv hva dere vil skrive)
Jeg er en jente på 32 år som har to gutter på 4 og 6 år og venter en tulle 4/7. Min mann og jeg har vært gift i 7 år og bor i Vestfold.

Jeg er strikke gal og gleder meg over at våren er her og at det spirer å gror og drivhuset i hagen.

Jeg gleder meg til å trille lange turer med tulla og er veldig spent på om det blir en snill og grei tulle eller om hun for sin mors temperament!

Jeg har vært så heldig å arve masse babye klær, men alt av smekker, leker, tepper, kluter og sokker er blått...
 
Back
Topp