Ønsk oss lykke til :D

Knerthen

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
I morgen så starter meg og frøkna vår godtefrie periode frem til etter lillebror er kommet til verden. Jeg merker nemlig at jeg de siste 2 ukene har spist mer snop enn hva jeg pleier. Så spurte frøkna om ikke vi skulle være snopefrie frem til lillebror var født og det var hun helt med på ;) så hun får da velge mellom å få penger (lørdagsnop penger samlet sammen) eller at jeg finner på en overraskelse for pengene når den tid kommer. Nå er ikke hu veldig glad i snop og jeg har sagt at hun kan spise snop på lørdagene hos faren om hun vil. Og for at det ikke skal bli helt grusomt nå som vi går mot 17 mai og sommer så er is og noe kake lov. Selv om vi kommer til å holde oss til frukt og bær her hos meg stort sett og smoothie som vi begge er veldig glad i begge 2 :)

Jeg har jo en del kg fra før så ønsker ikke å gå så mye opp i vekt så håper jeg kan belønne meg selv med at vekta ikke er helt ute av kontroll når lillebror er født :)
 
Så kjekt da :) hadde aldri klart det selv :p masse lykke til!!!
 
Så bra innstilling! Skal heie på deg:) skulle gjerne kastet meg med,men da må en være litt motivert og innstilt på det,og det mangler jeg akkurat nå iallefall:)
Lykke til!
 
Takk for det :)
Jeg har trua på at det kan bli litt vanskelig i perioder men håper jeg kan holde meg. Motivasjonen men er vel frykten for at jeg skal bli så stor at jeg får problemer med å bevege meg og jeg legger vanligvis så fort på meg.

Så kommer jeg nok til å lufte meg om lysten på sjokolade eller nå som det snart er påske så er det marsipanen som frister mest hehe
 
Last edited:
Hørtes ut som en bra avtale, det klarer dere nok fint med så god innstilling :) Lykke til!
 
Hmmmm..., vi skulle ikke laget en liknende avtale vi her inne?:D merker selv at godteriskålen står altfor ofte fremme om dagen...har lenge tenkt på å kutte, men er så vanskelig :eek:
 
Hmmmm..., vi skulle ikke laget en liknende avtale vi her inne?:D merker selv at godteriskålen står altfor ofte fremme om dagen...har lenge tenkt på å kutte, men er så vanskelig :eek:
 
Det går jo ann å ha det her inne og, om man er flere til å oppmuntre hverandre kan det gå lettere :)
 
Stå på, dette klarer dere! Veldig mye sunn snacks man kan kose seg med i stedet :)
 
Ja det er masse sunt men godt man kan spise :)
 
Lykke til dette klarer du:)
 
kjempe fin avtale:) jeg hadde lignende da jeg var yngre og mamma ventet lillesøster:)
 
Vi har foreløpig klart oss fint, og ikke en eneste gang har det fristet med snop for min del :)
 
Hehe jeg har spist både is og sjokolade allerede i dag :p Og i kveld skal jeg bort til ei venninne for bursdagsfeiring, så blir sikkert ikke mye sunnere da....
 
Hehe jeg har spist både is og sjokolade allerede i dag :p Og i kveld skal jeg bort til ei venninne for bursdagsfeiring, så blir sikkert ikke mye sunnere da....

Hehe det er lov å kose seg ;) så må du kose deg masse i kveld :) her har jeg kost meg mye med melon, jordbær og druer denne uka :)
 
Back
Topp