ØMME pupper....

MissMarge

Betatt av forumet
Noen flere som har det??
Har ikke tatt test enda, men ved de 3 andre svangerskapene har første tegn vært ømme pupper..
5 dager til forventet mens... Er sååå spent.. :D
 
Jeg har normalt ømme pupper før
mensen. Men den uka jeg forventet mens, merket jeg at puppene ble mer harde og tunge, og dagen etter positiv test :) Men dette er jo individuelt. Er ikke sikkert alle merker forskjell heller.
 
Ja, er så vonde og tunge!! Er 4+4 ☺️
 
Ømme og kjennes tyngre ut, 4+5 her. Ikke klart å sove på magen siden starten av uka :p
 
De var merkbart tunge og småømme en uke før ikm og uken etter. Roet seg litt nå, eller jeg har blitt vant til det :p

Verst var første svgskap. Da var de så ekstremt ømme at om jeg kom borti med armen SELV, så kom tårene. Våknet om natten og hylte om jeg hadde snudd meg over på magen, og hadde ikke sjangse til å engang gå på ei tredemølle! Det var helt vanvittig, så er lykkelig for å ikke oppleve det igjen :D
 
Jeg hat bestandig vonde pupper uka før jeg venter mens, og det var helt likt i begynnelsen nå. Men det har gått over til å bli veldig vonde brystvorter nå. Selve puppene kjennes greie så lenge jeg ikke har oå bh. Men må jo det med en gang jeg skal blant folk, siden jeg har veldig store pupper.
 
Bru
Jeg hat bestandig vonde pupper uka før jeg venter mens, og det var helt likt i begynnelsen nå. Men det har gått over til å bli veldig vonde brystvorter nå. Selve puppene kjennes greie så lenge jeg ikke har oå bh. Men må jo det med en gang jeg skal blant folk, siden jeg har veldig store pupper.

Bruker ikke ha ømme pupper til vanlig. Nå er de superømme, prikker og føles ut som at de skal eksplodere... Hahaha :D
 
Djizes, når det allerede nå er ubehagelig med klær som strammer over puppene (4+6 i dag), hvordan skal dette ende? o_O
 
Jeg klemte noen i familien i dag og var_så_vondt ! Haha
 
Back
Topp