Ømme pupper

Hønepøne+2

Gift med forumet
Har dere enda det? Har skikkelig vonde pupper. Husker ikke at det varte så lenge sist, men så har jeg visst fortrengt litt symptomer fra sist gang da:P
 
Ja, det har jeg. Dessuten har jeg en liten en som river og sliter i de... Den ene har jeg hatt åpent sår på i et par uker og kan kun amme i tvillingstilling eller liggende på sida med han opp ned liksom, så jeg har beina hans i ansiktet. Den andre puppen ble bitt hull i i dag... Så dette er kjempefestlig!
 
Det har gått over hos meg. Niplene kan fort bli litt såre da, men ellers er klarer jeg endelig å gå uten å måtte støtte puppene ekstra :-p
 
Aouch, jeg ble akkurat usannsynlig uggen av innlegget til Pucca, det hørtes forferdelig ut :s Mine er litt ømme på natta bare, har vært sånn fra starten men er ikke like ille nå :)
 
Er fortsat veldig øm,og når bh forsvinner om kvelden er verker dem enormt.og blir veldig tunge.
Kan ikkje huske det varte så lenge sist,hmm.
 
Ja, de er det ennå, og hun lille jenten min har funnet ut at det er morsomt å trykke på dem, for da sier mamma "AU!" Men hadde det ikke forrige gang...
 


Pucca skrev:
Ja, det har jeg. Dessuten har jeg en liten en som river og sliter i de... Den ene har jeg hatt åpent sår på i et par uker og kan kun amme i tvillingstilling eller liggende på sida med han opp ned liksom, så jeg har beina hans i ansiktet. Den andre puppen ble bitt hull i i dag... Så dette er kjempefestlig!


Off, det hørtes lite kjekt ut:( Glad jeg ikke må amme med disse puppene. Er snart ett år siden mini selv sa stopp. Håper puppene dine og ammesituasjonen blir bedre snart.
 


Hønepøne+2 skrev:


Pucca skrev:
Ja, det har jeg. Dessuten har jeg en liten en som river og sliter i de... Den ene har jeg hatt åpent sår på i et par uker og kan kun amme i tvillingstilling eller liggende på sida med han opp ned liksom, så jeg har beina hans i ansiktet. Den andre puppen ble bitt hull i i dag... Så dette er kjempefestlig!


Off, det hørtes lite kjekt ut:( Glad jeg ikke må amme med disse puppene. Er snart ett år siden mini selv sa stopp. Håper puppene dine og ammesituasjonen blir bedre snart.

Takk, det håper jeg også

 
Vært veeeldig øm...Så ble det litt bedre igjen, og nå er de ille ømme igjen....
 
Er heldigvis ikke så øm nå lenger :) Men kan merke det i visse høve, spes når BH'en kommer av på kvelden etter en lang dag.
 
Har ikke så forferdelig ømme pupper lenger,men såre brystvorter har jeg :(
 
Back
Topp