ØMME PUPPER.. !! Klaffet???

Bruker94ka

Første møte med forumet
Dette er andre mnd jeg og kjæresten min prøver å få det til å klaffe. Vi har hatt sex et par dager før EL og på EL dag (testet) jeg har kjent at jeg har hatt ømme pupper nå helt fra dagen før EL. og de er fortsatt like ømme. har noen av dere opplevd det samme? Sist mnd fikk også ømme pupper men da fikk jg det bare noen dager før mensen kom.

jeg har også hatt "stikkende " følelse i puppene. Har noen av dere hatt det? :confused004

jeg skal ha mensen til tirsdag tror jeg det blir. Hvis det ikke har klaffet da :)


jeg har også merket at jeg hat vært veldig trøtt de siste dagene, men vet ikke om det har noe å si. :schocked028
 
Kan høres ut som graviditetstegn det der ;)
Jeg var ofte veldig øm i brystene i tiden rundt EL og tiden før mensen kom men trøttheten i tillegg ;)
Krysser fingre for deg :) Om du vanligvis ikke føler deg sånn så blir det jo spennende å se :)
Du kan jo ta en tidlig test bare for gøy kanskje? :)
 
Det kjennes ut som de skal sprekke noen ganger når jeg har på meg bh-en, og de er bare i veien når jeg skal legge meg for å sove.
Jeg håper vi klarte det!!
Jeg er litt redd for å ta en for tidlig test å bli skuffet. :confused:

Jeg sluttet på p-pillene mine for litt mer enn 2 mnd siden, vet ikke om det er normalt at kroppen er annerledes da før mensen. :dontknow

kom forresten på at jeg har hatt litt murring nede i venstre side av magen for noen dager siden.
 
Sniker litt... jeg hadde det samme som deg denne gangen:D Det festlige var at de stikkingene og murringene fra venstre side var fordi det var det venstre egget mitt ble befruktet :D vent med å ta test du, så slipper du stress :)
 
Ser ut som denne er postet feil. Jeg legger den over på "Svangerskapet" under Svangerskap, Barn og Familieliv.
 
Jeg har alltid ømme pupper før mens, så for meg var ikke det no annerledes , men det har ikke gitt seg, har nå ømme pupper hele tiden :p men jeg hadde veldig stikkninger i livmor når jeg var 7dpo , og det var sånn jeg skjønte at jeg var gravid ;p
 
Back
Topp