Ømme pupper for alltid?

babydrøm2015+2017

Glad i forumet
Oktoberskattene 2015
Er førstegangs og vet ikke helt hva jeg har i vente - er det slik at puppene forblir så sabla ømme hele svangerskapet? Eller er dette noe som forsvinner rundt uke 12 sammen med kvalmen og trøttheten? :)
 
Hos meg så har det vært litt opp og ned denne gangen, men som oftest slutter de å være ømme etterhvert. Med første kjente jeg ikke noe i brystene i det hele tatt.
 
Jeg hadde bare ømme pupper i begynnelsen. Husker ikke akkurat når det forsvant, men ikke umulig at det var rundt uke 12. :)

Så kommer det vel tilbake rundt termin og fødsel med melkespreng og det som verre er! ;D
 
Hos meg var de egentlig ikke sånn kjempe ømme i begynnelsen, men nå når det er 6 uker til termin så sprenger det veldig i de :( strikker ammeinnlegg i ull for fullt her!
 
Mine har vært ømme hele tiden, er 18+1 :p og de vokser så sinnsykt mye, synes det kan stoppe nå! :O
 
Mine er ømme enda ja.. Uke 26 nå ;) forventer ikke dem kommer til å bli bedre før hormonene er ferdig.. Altså etter fødsel/amming :p
 
Jeg er 13 + 1. Jeg har vært veldig øm og sensitiv, særlig på nippel. Og det har vært direkte vondt dersom de ha blitt kald..:p forsatt ganske sensitiv, men kanskje ørliten grann mindre nå.
 
Jeg har vært øm hele tiden, er 24+1 nå.. Men de siste ukene er de kun ømme når jeg tar av BH'n på kvelden :) regner med at det forblir sånn resten av graviditeten :)
 
Mine roet seg etter uke 12. Men det er jo forskjellig fra person til person. Er iallefall ekstremt vondt. Har jo ikke lyst å ta på klær eller noe da de var så vonde :p Håper det roer seg snart :)
 
Hadde ømme pupper de tre første mnd, så ga det seg. Så kom det tilbake for 2-3 uker siden. Er uke 29 nå :)
 
Første trimester var puppene ekstremt tunge og ømme, kunne ikke bevege meg uten smerter! Nå har ømheten gått vekk og nå er det bare brystvortene som er supersåre! Og hvis jeg blir LITT kald så er det så salig vondt i brystvortene lenge etterpå! Er også førstegangs så aner ikke hva jeg kan vente meg framover :p 17+0 idag.
 
Gjennom min graviditet har ømme pupper våre litt av og på, om eg kan sej det sånn. Eg e 37+6 i dag og har hatt ømme pupper i flere uker!
Nipplene mine har derimot vært ømme heile svangerskapet.

Ps. Trøttheten komme tebage ;-)
 
Back
Topp