Ømme bryster?

87ida

Betatt av forumet
Mandag begynner uke 8. Brystene er nesten ikke ømme lenger. Dette skaper jo da en frykt for at de går mot abort igjen. Dette pga 5 graviditet og kun et barn i hjemmet.
Jeg har tul den 22 juni, å er igjen redd for å gå mangen uker med håp.. for ingenting?
Er d mange andre der ute, med lite symptomer? Som allikevel har et sprell levende lite vesen i magen sin?
 
Mandag begynner uke 8. Brystene er nesten ikke ømme lenger. Dette skaper jo da en frykt for at de går mot abort igjen. Dette pga 5 graviditet og kun et barn i hjemmet.
Jeg har tul den 22 juni, å er igjen redd for å gå mangen uker med håp.. for ingenting?
Er d mange andre der ute, med lite symptomer? Som allikevel har et sprell levende lite vesen i magen sin?

Jeg hadde nesten ingen symptomerz de ømme brystene ga seg, men kom tilbake igjen senere, ingen kvalme eller noe hadde jeg, men er nå 31+5 og kjenner at det spreller godt inni her :)
 
Jeg hadde veldig lite symptomer og bryst kan komme og gå litt..
 
Mandag begynner uke 8. Brystene er nesten ikke ømme lenger. Dette skaper jo da en frykt for at de går mot abort igjen. Dette pga 5 graviditet og kun et barn i hjemmet.
Jeg har tul den 22 juni, å er igjen redd for å gå mangen uker med håp.. for ingenting?
Er d mange andre der ute, med lite symptomer? Som allikevel har et sprell levende lite vesen i magen sin?
Jeg mistet nesten alle symptomer etter i uke 9. Var kjempe bekymret, men det er utrolig vanlig :)
 
Back
Topp