Øm mage

2725020070603

Glad i forumet
Jeg er i uke 17 og de siste par dagene har jeg vær veldig øm på området ved livmor. Merker det ikke hele tiden, men om jeg klemmer litt merker jeg det godt, og føles nesten som å ta på et blåmerke. Synes også magen kan bli hard i lange perioder, så antar at det ikke er kynnere.... flere som har det slik??
Ringte jordmor, men hun forstod ikke hva jeg mente... dette er mitt andre svangerskap
 
Ikke akkurat, men er øm på siden av magen/opp mot ribbeina og føler det stikker/verker. Og ganske sår i korsryggen.
 
Tror det er veldig normalt å være øm i magen da livmoren vokser og ligamenter strekkes. Når magen begynner å komme deler jo magemusklene seg også. Så det er mye som skjer!
 
Jeg er i uke 19, og er øm like over navlen. Ikke hele tiden, men kan våkne av at det er vondt når jeg snur meg om natta eksempel. Som du sier, ømt som en blåmerke.
 
Jeg og har det perioder slik! Bare ett lite område! Synst ofte det er en hard kul der det er vondt?
 
Jeg kjemner det også lignende, pluss at magen er øm føler at det strekker. Men har ansett det som normalt :) Mye endringer i kroppen nå :)
 
Jeg og har det perioder slik! Bare ett lite område! Synst ofte det er en hard kul der det er vondt?

Jeg synes det kjennes som hele livmor er en eneste stor hard klump og øm hehe. Kan ikke huske det var slik sist, men noe har kanskje gått i glemmeboka...
 
Jeg var veldig øm en periode, sånn type øm at det va ubehagelig å ha noe som helst over, doppler som ble strøket forsiktig på magen var ubehagelig og ul var vondt.. nå er det ikke sånn lenger. Tror nok det er i forbindelse med at det vokser i rykk å napp, blir sikkert bedre når der blir bedre plass[emoji1]
 
Back
Topp