Økedøgn?

Ennahoj

Forelsket i forumet
Hvordan arter et økedøgn seg? -finnes nok ingen fasit men...
Mini her er stresset og sur, virker ikke som hun klarer å slappe av.
Går ca 45 min mellom hver gang jeg tolker at hun vil til puppen! Ligger også nå ca 20 min til puppen, vanligvis 10 min!
Har ikke sovet "lenge" idag, kun powernaps (kun liggende på armen)!! Kan det være økedøgn? kjenner det har vært noen tøffe timer hittil!
 
De økedøgna han har hatt varte fra onsdag til lørdag. Han våkna hver 1-1 1/2 time om natta, han i puppen fra 8-11, sov på puppen men kunne ikke legge ham ned. Sov så i 2-3 timer så noen timer med konstant amming, mer og mer urolig. En liten lur på et par timer i 18-tiden og så konstant amming med fryktelig urolig baby, kaver og skriker på puppen, stanget og vrir og krafser med hendene. Sovner omsider i 22-23 tiden og sov da 2-3 timer, deretter amming natta gjennom hver 1 - 1 1/2 time...

Var så lykkelig når det var over!
 
De økedøgna han har hatt varte fra onsdag til lørdag. Han våkna hver 1-1 1/2 time om natta, han i puppen fra 8-11, sov på puppen men kunne ikke legge ham ned. Sov så i 2-3 timer så noen timer med konstant amming, mer og mer urolig. En liten lur på et par timer i 18-tiden og så konstant amming med fryktelig urolig baby, kaver og skriker på puppen, stanget og vrir og krafser med hendene. Sovner omsider i 22-23 tiden og sov da 2-3 timer, deretter amming natta gjennom hver 1 - 1 1/2 time...

Var så lykkelig når det var over!
Hørtes slitsomt ut ja, blir bekymret for om magen til mini virkelig tåler dette inntaket! Virker som det er magesmerter også!
 
Hørtes slitsomt ut ja, blir bekymret for om magen til mini virkelig tåler dette inntaket! Virker som det er magesmerter også!

Er jo ikke umulig at det er magesmerter, jeg endte opp med å gi gutten en mme flaske på lørdag fordi han gråt så fælt at jeg tenkte han måtte være ihjelsulten og puppen tom... Men da han gjorde det samme i går sjekka jeg puppen og der var GOD sprut og rikelig melk.

Da "reivet" jeg ham rundt overkroppen, la ham til brystet igjen. Han diet da i 20 min og sovnet. Phew.

Så det er jo et alternativ om han/hun er helt krakilsk da?
 
Back
Topp