Økedøgn?

Talia3

Elsker forumet
Mailykke <3
Har en gutt som har spist i hele dag. Null søvn og heller ikke gulpet, selv om han ikke har gjort annet enn å spise. Er dette et økedøgn skal tro? Noen andre som har hatt slike dager?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det er nok et økedøgn ja :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥
 
Høres ut som et økedøgn, ja. Bare å sette seg til i godkroken med masse drikke samt noe å bite i.. Foran tv'n eller med en god bok ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Høres ut som et økedøgn, ja. Bare å sette seg til i godkroken med masse drikke samt noe å bite i.. Foran tv'n eller med en god bok ;)


Sent from my iPhone using BV Forum

Hadde det bare vært så enkelt;) er alene i kveld, og storesøster skal ha kveldsmat, bades og legges. Får tro vi klarer det på et vis;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja høres veldig ut som økedøgn, og det er ikke bare bare med andre barn i huset....


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har en gutt som har spist i hele dag. Null søvn og heller ikke gulpet, selv om han ikke har gjort annet enn å spise. Er dette et økedøgn skal tro? Noen andre som har hatt slike dager?


Sent from my iPhone using BV Forum
Oh, sånn har det vært her nesten siden fødsel for 14 dager siden:p Da har isåfall min økedøgn hver dag. Hihi:p Men det skal sies at hun sover godt og lenge når hun først sover da:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har hatt det samme for en ukes tid siden.
Veldig slitsomt!
 
Tror vi hadde økedøgn her når jeg ble innlagt med infeksjon. Helt greit, da hadde jeg noe å fokusere på mellom venting på prøver, info, medisiner og diverse :) Vi var uansett stuck på sykehuset uten noe å gjøre.
 
Det er øking på gang her og nå. Fra å ha spist seg god og mett på et bryst om gangen per mating, må hun nå ha begge bryst for å bli fornøyd, og selv da kan det av og til ikke være nok. Om natten derimot, holder det med et bryst :) håper dette øker produksjonen :)
 
Ja, det var ikke annet å gjøre enn å sette seg ned å tilby pupp den dagen;) heldigvis var det bare en økedag, så vi fikk sovet godt om natta:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fy søren det er slitsomt med økedøgn!
Hadde en sånn dag igjen i går.
Veldig slitsomt !
 
Back
Topp