ÆSJ

snart_mamma_til_nr_2

Glad i forumet
Flere her som sliter med veeeeeeldig god luktesans? Jeg er blitt veeeldig følsom når det gjelder soveromslukta ! Bekker meg når jeg står opp for syns det er så kvalmende lukt. Så i dag skal dyner og puter vaskes. Og soverommet skal få seg en skikkelig omgang med skurekluten og grønnsåpe eller noe annet.

I tillegg er jeg ekstem kvalm, kaster opp og sm 100% på tredje uka nå.

Er jeg helt alene med dette eller er det flere som sliter ?
 
Jeg har også god lukte sans. Kokt skinke lukter heeeeelt forferdelig fis!!!! Æsj, men jeg synes parfymelukt lukter sterkt. Stinker parfyme av folk jeg går forbi ute i frisk luft. Røyk lukt er æsj og kroppslukta til samboer lukter rart og annerledes. Haahahah :p føler meg rar


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sånn har jeg det å. Brekker meg t.o.m av skyllemiddel og lukta til mannen min. Stakkars mann er jo ikke noe galt med han liksom :p
Flott at vi er flere som har en rar lukt av mannen :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg og sliter med god luktesans, bare det å dusje gjør meg svimmel pga de sterke såpeluktene. Kjøkkenet er til tider en faresone med mindre det nettopp har blitt vasket :p

Oppkast sliter jeg med hver dag :/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sånn hadde jeg det sist gang, heelt grusomt.. Jeg klarte ikke lukke opp kjøleskapet eller søpleskapet husker jeg :p ikke merket noe denne gangen.. Foreløpig iværtfall :p håper ikke det kommer heller :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Haha ja, både gubben og ungene lukter rart her!!!!! Og veldig var på alle andre lukter, selv om det begynner å bli pittelitt bedre nå
 
Jeg har helt ekstrem luktesans. Lukter fra rom langt vekke, mannen lukter rart, problem når barna nærmer seg rett etter måltid. Kjøleskapet kan jeg ikke nærme meg, og gjonnom dagen dukker det stadig opp en ller annen "dårlig" lukt..
 
Jeg og sliter med god luktesans, bare det å dusje gjør meg svimmel pga de sterke såpeluktene. Kjøkkenet er til tider en faresone med mindre det nettopp har blitt vasket :p

Oppkast sliter jeg med hver dag :/


Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg sliter også med dusjen! Klarer ikke lukten av min egen dusjsåpe... Også klarer jeg ikke å bruke parfyme lenger, såvidt det går med deodurant :p
 
Jeg sliter også med dusjen! Klarer ikke lukten av min egen dusjsåpe... Også klarer jeg ikke å bruke parfyme lenger, såvidt det går med deodurant :p

Jeg holder pusten når jeg tar på parfyme og løper ut når jeg er ferdig :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sliter med lukten av middagsrester. Middagen lukter veldig godt før jeg får spist, men hvis maten blir stående på kjøkkenbenken en liten stund før vi rydder det vekk, så blir jeg kvalm.

Og det må for all del ikke være noen sterke lukter i kjøleskapet når jeg åpner det *grøss*
 
Jeg klarer ikke lukta i kjøleskapet lenger. Hvis jeg må inni dær så holder jeg pusten:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er ekstremt var på alle lukter :p
Mannens lukt også, som vanligvis lukter godt stakkar! :p
Når jeg må hjelpe jenta etter dotur, så trekker jeg ned, sender jenta ut og lukker døra, ooog kaster opp! :p hoho
Klarer ikke lage mat heller lenger :/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg klarer ikke lukta i kjøleskapet lenger. Hvis jeg må inni dær så holder jeg pusten:)


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg også...helt grusomt :p
Lukta i bilen også er fæl :-/
Jeg lukter til og med hva samboeren har spist på jobben den dagen når han kommer hjem å får suss :D
 
Ånder! Jeg holder på å dø hvis noen snakker mitt i mot meg... :eek:
 
Ånder! Jeg holder på å dø hvis noen snakker mitt i mot meg... :eek:
Haha!! Kjenner meg SÅ igjen :p Det er helt forferdelig..


Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3
 
Flere her som sliter med veeeeeeldig god luktesans? Jeg er blitt veeeldig følsom når det gjelder soveromslukta ! Bekker meg når jeg står opp for syns det er så kvalmende lukt. Så i dag skal dyner og puter vaskes. Og soverommet skal få seg en skikkelig omgang med skurekluten og grønnsåpe eller noe annet.

I tillegg er jeg ekstem kvalm, kaster opp og sm 100% på tredje uka nå.

Er jeg helt alene med dette eller er det flere som sliter ?

Jeg sliter også med lukten på soverommet! Så godt at det ikke bste er meg! Vasker sengetøyet 2 ganger i uka nå, og likevel synes jeg det stinker!

Og kjøleskapslukt, matavfall, makrell i tomat, løk og tilogmed sjokoladelukt brekker jeg meg av. Og røyklukt! Blæææ:eek:


Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Haha jaa det er jo helt komisk!! Stakkars hunder som har det sånn hele tia :eek:


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp