Æsj, parfymen min lukter ikke godt lengre...

Hæppi-skvett

Glad i forumet
og det er ikke fordi den har blitt gammel, men den lukter ikke det samme lengre :( Samme med favoritt nr 2 :( Dumme hormoner!
 
Det der med luktesans er helt merkelig..når jeg går sammen med andre, og de kjenner lukten av noe godt..mat for eksempel, blir jeg virkelig kvalm og synes det lukter helt forferdelig. Men når jeg kommer inn i rom, butikker, bakgater osv hvor jeg innerst inne vet at det lukter rart/ikke så godt, så må jeg lukte litt ekstra. Bensinlukt og sånt er kanskje det som lukter aller best!
 
Jeg og synes parfyme kan være ekkelt, men det verste er å handle mat. For det første har jeg ikke lyst på noe og for det andre så lukter det så mye rart inne på butikkene, har aldri lagt merke til det før men nå har man jo fått SUPERWOMAN luktesans. Får brekinger for hvert hjørne man kommer rundt. 
 
hahahah! moods of norway parfymen min (som det var veeeeldig vanskelig å få tak i, og som jeg elsker) LUKTER KATTEPISS 
 


Bebi86 skrev:
Jeg og synes parfyme kan være ekkelt, men det verste er å handle mat. For det første har jeg ikke lyst på noe og for det andre så lukter det så mye rart inne på butikkene, har aldri lagt merke til det før men nå har man jo fått SUPERWOMAN luktesans. Får brekinger for hvert hjørne man kommer rundt. 


hahahahaha! jeg ser for meg at du står å breker som sau på butikken :P
 


TulleHøna skrev:


Bebi86 skrev:
Jeg og synes parfyme kan være ekkelt, men det verste er å handle mat. For det første har jeg ikke lyst på noe og for det andre så lukter det så mye rart inne på butikkene, har aldri lagt merke til det før men nå har man jo fått SUPERWOMAN luktesans. Får brekinger for hvert hjørne man kommer rundt. 


hahahahaha! jeg ser for meg at du står å breker som sau på butikken :P

Hahahahahahahahaha! Brekinger er det du får når man kommer over lukta av fårikål eller pinnekjøtt, PUKE! ;p
 


Mrs.Chuck Bass skrev:


TulleHøna skrev:


Bebi86 skrev:
Jeg og synes parfyme kan være ekkelt, men det verste er å handle mat. For det første har jeg ikke lyst på noe og for det andre så lukter det så mye rart inne på butikkene, har aldri lagt merke til det før men nå har man jo fått SUPERWOMAN luktesans. Får brekinger for hvert hjørne man kommer rundt. 


hahahahaha! jeg ser for meg at du står å breker som sau på butikken :P

Hahahahahahahahaha! Brekinger er det du får når man kommer over lukta av fårikål eller pinnekjøtt, PUKE! ;p


HAHAHA!!! *FNIS*
 
hahahahaha! Har sikket breket litt også :D
 
Hahahaha! Det var kveldens underholdning! :P Ser også for meg at du står og breker for hvert hjørne! Hoho! Forøvrig har jeg det akkurat likedann Bebi86. Sett bort i bra brekinga ;)
 
Æsj ja.. superluktesans er virkelig ekkelt.. alt som lukter vondt, lukter død og pine, og alt som før luktet godt, lukter pyton.. Klarte å karre i meg en baguett fra gatekjøkkenet i sted og en iskaffe med cappucino.. MEN det lukta av en eller annen rar grunn sur kinamat.. Fysj.. Merkelig.. 
 
Back
Topp