Æsj, hvor ble det av den gode smaken?:(

Lykkeliimeg

Betatt av forumet
Skulle kose meg med et velfortjent glass Pepsi Max! Etter jeg ble gravid har jeg nesten kuttet det helt ut. Men jeg tok en stor slurk av glasset og FY SØREN så rart det smakte. Og så super søtt! :( jaja det var den kveldskosen;)

Hva er det du sliter med å spise/drikke??


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er fryktelig matlei, da jeg ikke kan spise "spekemat" som pålegg lengre. Det går greit enda, men jeg sliter ikke med noen form for mat eller drikke enda.
 
Klarer ikke drikke brus(drakk mye før)klarer ikke å drikke annet enn juice egentlig.. Og IKKE spise mat jeg har lagt sjøl..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg klarer heller ikke drikke mye med kullsyre i, bobler skikkelig i Halsen å magen, eller hva jeg skal si. Så her er det sjeldent brus:p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg sliter mest med varm mat :/ normalt elsker jeg middager. Jeg pleier heller spiser middagsrester framfor brødskive. Men nå vil jeg helst ha kald brød mat :p blir kvalm og uvel av varm mat :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fra å være en ekstrem kaffeelsker, har jeg nå ufrivillig gått til null kopper dagen. Jeg klarer ikke tanken på det. Hadde det sånn forrige svangerskap også.
 
Fra å være en ekstrem kaffeelsker, har jeg nå ufrivillig gått til null kopper dagen. Jeg klarer ikke tanken på det. Hadde det sånn forrige svangerskap også.
Da er vi to! Drakk masse, men nå har jeg fått helt avsmak....
 
Back
Topp