Ææh føler jeg snart sprekker!

Vifsla

Elsker forumet
Har jo ikke såååå stor mage, men herregud så stram den kjennes ut! Hvordan skal dette gå :p er så vondt rundt navlen... Er stygt redd for at strekkmerker snart vil melde sin ankomst :( (og jeg som håpte å slippe unna denne gangen også ;) )
Her skal det niiismøres med olje/krem hver dag vertfall :p

Hvordan er det med magene deres?
 
Jeg får tak i en god klype med hud overalt på magen (som når man klyper noen i kinnet). Men jeg regner med at strekkmerkene vil komme uansett, siden jeg fikk en del på hoftene i puberteten..
 
Har også litt igjen før merkene kommer tror jeg :) men har merker fra før da, så kan sikkert ikke bli så mye værre :p
 
Jeg har gått og tenkt på akkurat det samme den siste tiden:p
Synes det er skikkelig ubehagelig hvor stor og stram den kjennes!! Er førstegangs, så vet ikke hva jeg kan forvente etterhvert heller. Vil den føles enda strammere? Da tror jeg jammen den sprekker;)
Jeg er på det stadiet nå hvor jeg ikke helt tør å se på den:p Kan godt kjenne på den, og "hilse på" lillegutt...jeg vil bare ikke se:D
 
Har ikke sjans å klype noe hud og navlen står rett ut :) Var slik forrige gang også. Føltes utrolig stram, men fikk ikke et eneste strekkmerke. Bank i bordet!
 
Jeg føler også at jeg sprekker og huden er så hard og stram! :)
 
Er større enn jeg var sist på denne tiden. Så er også spent på hvordan dette vil gå.
 
Førstegangs. eg har vel ikkje den største magen, men har ein god bollemage. men om eg hoster eller nyser, so kjennes det ut som den skal sprekka!
Blitt glad i magen min! Trur eg kjem til å savna den når bebisen er ute.
 
Back
Topp