Åneeeei!

Mamma09og19

Gift med forumet
Junibarna 2019
I dag kom det først litt rosa slim også nå kom det plutselig brun utflod. Blir helt overnervøs jeg altså! Er ikke noe vondt noe sted, men det kan vel helt plutselig komme? Er 10+3 i dag...
 
I dag kom det først litt rosa slim også nå kom det plutselig brun utflod. Blir helt overnervøs jeg altså! Er ikke noe vondt noe sted, men det kan vel helt plutselig komme? Er 10+3 i dag...
Så lenge man ikke har smerter så er det mest sannsynlig ufarlig. Jeg har hatt end del rosa og brun utflod i helga, og fant da ut at dette er tida hvor jeg skulle hatt mens. Blir du altdor urolig så ring lege og få tatt en ul for å sjekke [emoji5]
 
Ringte, gråtende, og bestilte ultralyd. Er jo ikke bare litt emo fra før heller da.
 
Uff, skjønner redselen. Håper du kommer fort til:) som V3ro9ca86 skriver pleier det å gå fint så lenge man ikke har smerter. Krysser fingrene for deg [emoji4]
 
  • Liker
Reactions: AM
Det første kom til morgenen i dag. Da var det litt rosa slim. Og nå rundt 16-tiden kom det brun utflod.
 
Samme her, var bare en dråpe i utfloden igår men idag er det litt mer og veksler mellom brunt og rosa. Fikk høre at de ikke tok inn noen før de hadde fått konstatert eller utelukket abort ved hcg måling og at jeg ihvertfall ikke kommer inn denne uka og hun jeg prata med var skikkelig sur og negativ. :( Så her må jeg gå i uvisshet. Nesten så jeg vil bestille privat men vi har liksom ikke råd til det nå rett før jul.. Håper bare det er ufarlig hos meg.
 
Jeg bestilte privat. Har aldri møtt legen min, så orker ikke innom masse folk mens dette pågår.
 
Ringte, gråtende, og bestilte ultralyd. Er jo ikke bare litt emo fra før heller da.
Kjenner til hvordan det er! Bedre å ringe en gang for mye til lege [emoji5] Lykke til [emoji5]
 
Kunne komme inn på ultralyd nå, men er på jobb. Kan liksom ikke dra herfra for litt lett blødning heller.. Så da blir det torsdag. Hvis ikke det skjer noe i mellomtiden da..
 
Krysser fingre for at det er helt ufarlig, at det stopper helt og at du blir betrygget på ul.
 
Sniker her. Jeg fikk slike blødninger som du beskriver i uke 10 med jenta mi som snart fyller 12 år :) dette går nok bra :)
 
Går nok ikke bra det her. Fortsetter å blø moderat. Stikker litt nederst i magen også.. Skal på Volvat klokka 12, men ser nok hvor dette ender..
 
Så utrolig trist. Men jeg satser fremdeles på at den kan være uskyldig.
Masse lykke til i dag, tenker på deg ♥️
 
Skjedde samme med en venninne av meg. Gikk helt bra. Ikke ta sorgen på forskudd [emoji173]️
 
Håper du får raskt time, og at alt står bra til med spiren. Masse lykke til!
 
Back
Topp