Å få flyttet terminen på UL

LilleBee

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Føler jo nesten at det skjer med de fleste jeg leser om for tiden... :p

Ble terminen din flyttet på UL?

Hvilken termin går du utifra...sånn inni deg?

:D
 
Min ble ikke [emoji4] men jeg har regnet ut fra befruktning siden jeg ikkje har regelmessig mens.
Stemte på dagen [emoji6]
 
Ble flyttet en dag bakover, men det kan stemme godt ettersom jeg regnet fra dagen jeg hadde positiv EL test :)
 
Hos meg tilsvarte målene at jeg er tre dager lenger enn menstermin. Jeg holder meg til menstermin frem til oul. Det er da terminen blir satt og de tre dagene kan endre seg igjen frem til oul så syns det er greit å holde på menserminen frem til da [emoji846]
 
Min skal ikke bli flyttet på pga ivf. Men på tul var babyen 12+0 etter størrelsen, mens jeg var 11+6.
 
Min ble jo flyttet 5 dager frem, det er likevel mensterminen som teller frem til oul.
 
Jeg gikk først ut fra termin fra EL-dagen, i hvertfall den dagen som temping viste EL. Men nå har jeg vært på 3 ul, og alle har stemt med at jeg er 2 dager lenger på vei enn dette. Så inni meg går jeg ut fra det TUL har vist. Sånn offisielt er det vel menstermin som gjelder en stund til, denne viser at jeg er et par dager lenger igjen.
Spent på hva OUL-terminen blir :)
 
Min termin blir, som Lil-17, ikke flyttet pga IVF. Men jeg har hele veien blitt målt til ca 1 uke lengre enn faktisk alder. På UL 12+1 målte man baby til 13+0. Men dette endrer altså ikke termin, siden vi VET at baby er nøyaktig 12+1. Viser at det er ganske unøyaktig dette her, og babyene vokser individuelt og i rykk og napp. Min er tydeligvis en stor kar
 
Fikk flyttet terminen 10 dager frem, og synes jo det er litt rart siden jeg da i følge kalenderen skulle hatt eggløsning da jeg hadde mensen:p så får se hva de sier på oul om litt over en mnd. Er veldig spent kjenner jeg:D
 
Min er blitt flyttet på 2 ganger. Blir flyttet fremover hver gang. Går ut ifra den siste terminen jeg har fått. Spennende å se om jeg blir flyttet igjen pø oul
 
Bommet med en dag. Og det er jo godt mulig at selve befruktningen skjedde først dagen etter eggløsning. Men har regnet fra EL hele tiden. Har lang syklus og kort lutealfase. Så hadde jeg regnet fra siste mens hadde jeg hatt termin nesten to uker for tidlig.

Er jo de færreste som har syklus på 28 dager og el på dag 14. Så å regne utifra siste mens er jo noe misvisende for de aller fleste
 
Jeg ble satt tilbake 14daget ved TUL w9+1 til w7+1
Så var det privat TUL w12+2 og jeg ble satt frem 3 dager til w12+5.
 
Sniker fra desember.

Jeg ble satt 1 uke frem på OUL. Jeg vet at det er "feil" siden jeg er 100% sikker på når EL var men det er jo den som gjelder uansett så jeg går ut fra den. Mtp å ikke føde i julen er det jo også en fordel og bli flyttet andre veien.
 
Jeg var 9+6 når jeg var på tul men hun målte til 8+6. Jeg går utifra menstermin frem til oul.
 
Stemte på meg da jeg var på tul i uke 6. Satser på at jeg ikke blir flyttet på oul!

Men med førstemann ble jeg flytta 14 dager..
 
Jeg har ble flyttet frem et par dager og dey tilsvarer jo at vi ble gravide før sex :p men alt med denne knerten her stemmer med når vi faktisk hadde sex så jeg tror at terminen 20.januar blir stående. :)
 
Min termin blir, som Lil-17, ikke flyttet pga IVF. Men jeg har hele veien blitt målt til ca 1 uke lengre enn faktisk alder. På UL 12+1 målte man baby til 13+0. Men dette endrer altså ikke termin, siden vi VET at baby er nøyaktig 12+1. Viser at det er ganske unøyaktig dette her, og babyene vokser individuelt og i rykk og napp. Min er tydeligvis en stor kar
Har tenkt litt på det der.. for når termin blir satt på ul, så er det jo når babyen vil være ''ferdig'', ikke for å vite når den ble unnfanget. Er det ikke da litt feil å aldri flytte en ivf-termin dersom babyen er større enn ivf-terminen tilsvarer? Eller er jeg helt på bærtur nå? :p
 
Back
Topp