Å dyrke frosne 2-dagers embryo til blasto..

Sier som de andre, hadde valgt å sette inn på fredag. Livmoren er det optimale miljøet. Overlever de ikke der, hadde nok ikke blitt blastoer. Men tenker at det ikke nødvendigvis er motsatt :)

Tusen takk for innspill. Dette er min teori også. Jeg hadde angra fælt på mandag hvis ingen overlevde. Nå gir jeg de en sjanse :)
 
Vil bare oppdatere her. Jeg har nå hatt positive tester siden 10dpo, til og med digital, og har fortsatt fine tester med sterkere strek 13dpo i dag. Er SÅ glad jeg valgte å ikke dyrke videre. Jeg fikk satt inn to 3-dagers egg to dager etter min eggløsning (for å få det til å passe med helgestengt).
For all del, det kan fint være det ene hadde klart seg til blasto, for det beholdt alle cellene, ig hadde til og med delt seg fra 4 til 9 før innsett :D

Tusen takk for gode råd fra dere! :gen053
 
Vil bare oppdatere her. Jeg har nå hatt positive tester siden 10dpo, til og med digital, og har fortsatt fine tester med sterkere strek 13dpo i dag. Er SÅ glad jeg valgte å ikke dyrke videre. Jeg fikk satt inn to 3-dagers egg to dager etter min eggløsning (for å få det til å passe med helgestengt).
For all del, det kan fint være det ene hadde klart seg til blasto, for det beholdt alle cellene, ig hadde til og med delt seg fra 4 til 9 før innsett :D

Tusen takk for gode råd fra dere! :gen053

Gleder meg til å dele svangerskapet i august 2018 med deg frøken ❤️❤️❤️❤️❤️
 
Back
Topp