»»IKM uke 10««

Hope90

Pergo baby??
VIP
♡ Håper håper håper

♥Mandag 2/3

♥Tirsdag 3/3

♥Onsdag 4/3

♥Torsdag 5/3

♥Fredag 6/3

♥Lørdag 7/3

♥Søndag 8/3



♡Gravid♡
- Toroto^-^
- Fru Utålmodig..
- LykkeligPrøver
- Wenchus
- milla_84
- 3nøtter

:( Tante blææ :(
- Border
- lykkelig
- Hope90
- Arielda
- Ønskebarn.2015
- Sara
- GladPus
- november baby 2015?
- Fiona84
- Gravid15
- Nienna
- Mammen01
- AlleGodeTingErTre<3
- sofius
- The hopefull
- mammatilmirakel
- nieida82
- mysterious30
- 1+1
- Tosmåogentil
- chatte90
- frøken ustrøken
- _Koala_

Passert IKM??
- Starfish

Ikke oppdatert :O
- Prøver94
- Julie

Husk å oppgi i oppropslisten om du er gravid og flytter over til termin forum:)
 
Last edited:
Laget ikm uke 10 da jeg ser ingen andre har gjort det :) litt.feil beregning fra meg og da tilhører jeg tidlig her :)
 
Takk.

Min ikm er ca 5/3. Kan bli justert etter el
 
Skriver meg på selv om jeg ikke er like aktiv prøver som før:p 8/3 her. Tror jeg:)
 
Jeg har foreløbig beregnet IKM til 2.3. Spent å se om den endres når EL forhåpentligvis har vært om en uke.

Blir gjerne med på denne listen :)
 
3/3, 5pp, (1pp etter sa) Krysser fingrene ;)
 
Om syklusen blir normal denne mnd så skal jeg til dere. Hadde bare 24 dager syklus og det er litt kortere enn jeg pleier. I følge appen min er Ikm på tirsdag 3.
Men hva skal jeg ta som Ikm? Den dagen jeg teller meg til etter forje syklus eller den appen sier? Blir timelomsk av detta her.
 
Om syklusen blir normal denne mnd så skal jeg til dere. Hadde bare 24 dager syklus og det er litt kortere enn jeg pleier. I følge appen min er Ikm på tirsdag 3.
Men hva skal jeg ta som Ikm? Den dagen jeg teller meg til etter forje syklus eller den appen sier? Blir timelomsk av detta her.
Jeg går litt utfra hvordan jeg kjenner til egen kropp og gjennomsnittlig syklus lengder :) og endrer om eventuelle el tester eller tempe grafer skulle vise noe annet og innimellom symptomer :)
 
Jeg går litt utfra hvordan jeg kjenner til egen kropp og gjennomsnittlig syklus lengder :) og endrer om eventuelle el tester eller tempe grafer skulle vise noe annet og innimellom symptomer :)
Er bare 2pp og gått på hormonprevansjon siden 2006 så aner lite egentlig. Husker jeg pleide å ha litt kortere sykluser enn vanlig. Og det viste forje pp. Men den var vell kort synes jeg. Jeg følger hvertfall med her inne ift dere andre som da har Ikm 3. Og hvordan min el blir i forhold til deres ;) bestilt en haug el og g tester fra England igår. Håper de kommer fort!
 
Back
Topp