Daydream sin vei mot baby <3

Ja, fader.
Jeg maser neste uke om jeg ikke har hørt noe til da ;)

Hender seg det lønner seg å mase. Kan jo si at dere kan møte opp på kort varsel også, om de får avbestillinger.
 
Hender seg det lønner seg å mase. Kan jo si at dere kan møte opp på kort varsel også, om de får avbestillinger.
Det vet de, for å si det slik [emoji23][emoji23][emoji39][emoji39]
 
Nei, men nå er ikke jeg så plaget i varmen til vanlig heller da[emoji23]
Åh, det er jeg..
Holdt på å gå på veggen under tropevarmen. Var så ubehagelig.
Trives best i litt kjøligere temperaturer ;)
 
Åh, det er jeg..
Holdt på å gå på veggen under tropevarmen. Var så ubehagelig.
Trives best i litt kjøligere temperaturer ;)
Jeg og mannen var i syden tidligere i sommer der vi lå på stranda og jeg lå der og stekte uten en svettedråpe i panna. Han satt der og holdt på å døø, kunne ikke skjønne at jeg hæla å ligge der[emoji23][emoji85]
 
Vi med litt polstring tåler varmen dårligere :oops:
Da jeg gikk ned 13 kg for noen år siden, holdt jeg på fryse i hjel den vinteren, hjalp jo ikke at det var -33 heller :rolleyes:
Snart gått ned det igjen nå, og gruer meg til vinteren, kommer til å savne polstringa... :p
 
Sant det. Med ekstra polstring blir det veldig ubehagelig i varmen
 
Jeg hadde cirka samme BMI som deg (tickeren din) da jeg starta. Kommer til å merke det når vinteren kommer...
At polstringa mangler :oops:
 
Ja, da er polstringen grei, men må bli kvitt den for å få plass til baby ;)
 
Vi får sparke hverandre og oppmuntre hverandre :D
Ja :)
Hadde fått brev fra helse-fonna hvor vi skulle fylle ut egen helse. Den sender jeg tilbake på fredag eller lørdag :)
Så er det 4-5mnd ventetid
 
Ja :)
Hadde fått brev fra helse-fonna hvor vi skulle fylle ut egen helse. Den sender jeg tilbake på fredag eller lørdag :)
Så er det 4-5mnd ventetid
Sånn har ikke jeg fylt ut, håper ikke jeg trenger det heller :eek: For egen helse er skummelt når man er ufør :rolleyes:

Får virkelig håpe at du kommer inn i ett smutthull... Kjenner jeg får mark av å vente på dine vegne :wtf::oops:
 
Ja, de ville ha bilde av oss også.
Egen-helse er skummelt ja.
Jeg er livredd for at de skal avvise meg pga noe av det
 
Bilde og? Oisann. Det var spesielt.
Ja, egenhelse er dritskummelt... :eek: Særlig når kroppen krangler. Jeg var redd for å ikke få godkjent, men heldigvis ble det ikke så mye snakk om egenhelse og sånn :sorry:
 
Bilde og? Oisann. Det var spesielt.
Ja, egenhelse er dritskummelt... :eek: Særlig når kroppen krangler. Jeg var redd for å ikke få godkjent, men heldigvis ble det ikke så mye snakk om egenhelse og sånn :sorry:
Det er det tydeligvis for oss :(
 
Kan hende jeg gjorde det i 2013, og slapp nå. For mener det var mer papirer da.
Men det er så lenge siden, og anna mann. Så rart de ikke måtte alt på nytt nå da :rolleyes:
 
Kan hende jeg gjorde det i 2013, og slapp nå. For mener det var mer papirer da.
Men det er så lenge siden, og anna mann. Så rart de ikke måtte alt på nytt nå da :rolleyes:
Blir en skummel tid i vente
 
Back
Topp