Klager du på småfeil?

Lilleulven

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Januarlykke 2016
❤ Juliskattene 2018 ❤
Om du oppdager når du kommer hjem at du har betalt feil pris på butikken for noe, klager du da? Hvor stor må summen evt være før du gjør det? Hvor går grensa? :)
 
Jeg sjekker alltid kvitteringen på vei ut av butikken/i bilen, og jeg sier ifra uansett, hvis jeg har tid, fordi jeg vet hvordan det blir når det ikke stemmer i kassa ved opptelling på slutten av dagen, og hvis de i butikken ikke får høre at noe er feil, får de ikke fikset det, eller bedret seg heller. :)
 
Jeg takker nei til kvittering [emoji23] merker det hvis det er snakk om store beløp, og da tar jeg det med en gang.
 
Takker som oftes nei til kvittering :p Men småfeil bryr jeg meg ikke om, men større summer `klager` jeg på...
 
Jepp, sier ifra hvis jeg ser det er feil med mindre jeg har veldig dårlig tid. Følger som regel med når varer blir slått inn, men som regel bruker jeg selvbetjeningsautomatene feks på meny.
 
Ja, det gjør jeg. Kjipt for meg å betale for lite/for mye, og kjipt for den som skal gjøre opp kassen ved arbeidsdagens slutt.
 
Sier fra hvis jeg oppdager det. Er vel ikke egentlig noe sum som avgjør
 
Klager med en gang hvis jeg ser at det blir feil, samme hvis det ser ut som de har glemt å slå inn noe feks, så spør jeg om de har slått inn alt.

Pleier skjeldent å se på kvitteringa i etterkant, men i fjor så handlet jeg masse babyklær på HM en dag det var 10% rabatt på absolutt alt. Så kom jeg hjem og skulle se hvor mye jeg hadde spart også hadde jeg bare fått rabatt på ett plagg og ikke alle. Da dro jeg tilbake. Kunne ønske jeg oppdaga det før jeg betalte, for det var en stooor jobb å fikse opp i for hun som stod i kassa :p
 
Irriterer meg over hver minste lille ting men har nok noen grenser:p ca femti kr tror jeg grensen går her. Har en gang levert tilbake et innpakningspapir som jeg trodde lå i 20kr boks men kostet 60-80kr viste det seg, og det var et sånn veldig kort stykke papir også. Følte meg lurt da. Leverte det dagen etterpå:p
 
Ja, men jeg jobber jo i butikk og hadde selv likt om noen gav beskjed om at DT var feil, selv om det noen ganger passer jævla dårlig
 
Back
Topp