❤️❤️IKM UKE 51❤️❤️

Da har jeg fått negativ eggløsningstest idag så da blir IKM på selveste julaften [emoji4]

MissK pp 3 etter MA- B2- IKM 24/12
 
Idag kom krysset på ff [emoji4]
8932c05ed3aa9cdd7f35075f344e74e4.jpg

Vil helst si 4 dpo idag, men det er greit. Glad for krysset til tross for mye tempe tull [emoji4]

Hatt noen voldsomme menssmerter idag [emoji85] Og det skyter til med smerter i livmorsområdet.. Ganske ubehagelig. Har sovet godt i natt da, for første gang på noen dager [emoji1]
 
Ser vel slaget som tapt denne gangen. Mannen er så dårlig at han ikke orker. Og jeg tviler på at den runden vi hadde for fire dager klarte å overleve til EL. Er så usikker på om jeg skal fortsette prøvingen eller ikke. Dette går mer på psyken enn jeg var klar over [emoji17]
Skjønner deg så godt - kjenner meg veldig igjen fra noen år tilbake :Heartred
Håper du klarer å skifte litt fokus i hodet ditt, for det er der problemet sitter. Med vår første ble jeg så skrudd at mannen ville sende meg til psykolog. Og jeg var til dels enig. Det var ikke stas, verken på jobb eller hjemme da.. Heldigvis for meg klarte vi det i PP7, og resultatet er akkurat nå på skolen i 3.klasse :Heartblue
Det årnær sæ skal du se! *godklem*
 
Skjønner deg så godt - kjenner meg veldig igjen fra noen år tilbake :Heartred
Håper du klarer å skifte litt fokus i hodet ditt, for det er der problemet sitter. Med vår første ble jeg så skrudd at mannen ville sende meg til psykolog. Og jeg var til dels enig. Det var ikke stas, verken på jobb eller hjemme da.. Heldigvis for meg klarte vi det i PP7, og resultatet er akkurat nå på skolen i 3.klasse :Heartblue
Det årnær sæ skal du se! *godklem*

Ja, det sitter bare i hodet. Men jeg er så heldig at jeg har en flott sønn som gjør at jeg egentlig ikke trenger å stresse med dette. Men han ønsker seg så veldig gjerne en lillesøster/bror. Og jeg har ikke akkurat alderen på min side. Det har ikke mannen heller som stresser veldig med at han egentlig er for gammel.
Tenkte jeg skulle bruke høsten på å prøve så vi fikk et sommerbarn og hvis det ikke gikk så var det ikke meningen.
Men kan jo hende at jeg gir det en siste sjanse uten å prøve så hardt. :p
På tide å ta seg en tur inn i tenkeboksen. :arghh:

Takk snille deg :Heartred Klem!
 
Ja, det sitter bare i hodet. Men jeg er så heldig at jeg har en flott sønn som gjør at jeg egentlig ikke trenger å stresse med dette. Men han ønsker seg så veldig gjerne en lillesøster/bror. Og jeg har ikke akkurat alderen på min side. Det har ikke mannen heller som stresser veldig med at han egentlig er for gammel.
Tenkte jeg skulle bruke høsten på å prøve så vi fikk et sommerbarn og hvis det ikke gikk så var det ikke meningen.
Men kan jo hende at jeg gir det en siste sjanse uten å prøve så hardt. :p
På tide å ta seg en tur inn i tenkeboksen. :arghh:

Takk snille deg :Heartred Klem!
Kan jeg spørre hvor gamle dere er...? :shy:
 
Hei :)
Hadde egentlig meldt meg inn i uke 52, men siden FF mener jeg hadde EL for 3 dager siden, ble det litt endringer.
Melder meg forsiktig inn her også :)

Daydream - PP3 - B1 - EL 08/12 - IKM 21/12.
 
Og der kom den en soppinfeksjon snikende. 1 dpo [emoji849]
 
Jeg er så kald!! Ordentlig frossen [emoji300] Husker når jeg var gravid med mini. Jeg lå med varme klær, to dyner, et teppe og varmeovn helt inntil sofaen [emoji23] Lå bare å skalv og frøs [emoji13]
Er altfor tidlig til å merke noe sånt enda uansett da [emoji18]
 
Jeg er så kald!! Ordentlig frossen [emoji300] Husker når jeg var gravid med mini. Jeg lå med varme klær, to dyner, et teppe og varmeovn helt inntil sofaen [emoji23] Lå bare å skalv og frøs [emoji13]
Er altfor tidlig til å merke noe sånt enda uansett da [emoji18]

Spennende :)
Mange DPO?
 
Og der kom den en soppinfeksjon snikende. 1 dpo [emoji849]

Oh, det er ubehagelig! Anbefaler vivag, syntes den var mindre gris enn Canesten[emoji5] og er helt trygg ifht graviditet eller om man prøver å bli gravid[emoji5]
 
Jeg blir helt tullerusk i dpo-land[emoji23]
Vanligvis pleier jeg å ha skikkelig trua, men nå har jeg ikke det. Så tenker jeg at siden jeg ikke har trua nå så kanskje det er da det faktisk har klaffet. Også får jeg litt trua alikevell. Også kommer jeg på at hver gang jeg har trua så har det ikke klaffet. Off må le av meg selv[emoji23]
 
Jeg blir helt tullerusk i dpo-land[emoji23]
Vanligvis pleier jeg å ha skikkelig trua, men nå har jeg ikke det. Så tenker jeg at siden jeg ikke har trua nå så kanskje det er da det faktisk har klaffet. Også får jeg litt trua alikevell. Også kommer jeg på at hver gang jeg har trua så har det ikke klaffet. Off må le av meg selv[emoji23]

Hahaha, det er som om du beskriver meg[emoji23][emoji23][emoji23]
 
Hahaha så godt å høre at det ikke bare er jeg som driver å tuller sånn[emoji23] Uff det kan umulig være sunt dette??[emoji85]

Nope, overhode ikke sunt[emoji23][emoji23] dpo-land er skrulleuker[emoji23][emoji23]
 
Back
Topp