Hvis du vant i lotto..

Ville jobbet med det samme men ville ha gått ned til 80% stilling.
 
Da ville jeg ordnet meg en egen bedrift som jeg drømmer om, for har desverre ikke mulighet til å gjøre noe med den dag i dag uten egenkapital (og uten fast jobb, så får ikke spart noe heller..!)
 
Ja. Da ville jeg ha kjøpt hus på en stor tomt med mulighet til å ha besøksgård for barn med hest, sau, gris og mange andre dyr :) Uten bekymring for penger kunne jeg ha gjort det jeg trives med da en besøksgård som regel ikke alltid går i pluss av erfaring ;)
 
Hadde fortsatt i samme jobb ja, men i redusert stilling. Hadde kjøpt nabogården :p
 
Hadde jeg vunnet eurojackpoten hadde jeg betalt ned låna til alle i familien, hadde kjøpt meg går eller tomt å bygt hus. Hadde tatt ferdig skolen(som jeg forøvrig skal uansett), og startet egen butikk! Jeg hadde også kjøpt ny bil og satt masse penger på kontoen til dattera(og hatt beløp til fremtidige barn). Hadde vært hjemmeværende med datteren noen år også hatt hun i barnehage fra hun var 3år :p
 
Sovet på det kjøpt småbruk til min mor og leilighet til sviger. Og en bil til min mor som har 4 hjultreks ......... så blir alle glade...
 
Hadde sluttet i jobben og jobbet som frivillig ett eller flere sted tenker jeg [emoji4]
 
Nei, ikke bytter jobb. Men jeg hadde i hvert fall betalt ned boliglånet og flyttet til et annet sted:)
 
Ville nok fortsatt i jobben hvis eg fekk lov til å redusere stillingen. Vil tilbringe mest mulig tid med barna, men samtidig er det greit å ha eit voksent sosialliv utanom :)
Også er det greit å ha noko å gå til. :)
 
Nei, men hadde nok gått ned til halv stilling tenker jeg[emoji6]
 
Jeg tror ikke jeg ville byttet jobb, men kanskje startet eget? :) Avhengig av pengesummen kunne jeg tenkt meg å jobbe mindre, og brukt endel tid på en form for veldedighet :)
 
Back
Topp