Hvis du vant i lotto..

Totoro^-^

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Ville du byttet jobb da? Tenker da på et større beløp à la eurojackpot som tillater å slipper å tenke så mye på hva man får i lønn
 
Nei. jeg trives veldig godt i min jobb.. :) hva skal jeg gjøre da. Hadde bare vært oss som vant pengene , alle har jo sine liv... rive guttungen ut av rutiner og sine venner ... nei hadde nok ikke forandret mye.. vi har pusset opp huset fra kjeller til loft . så her blir jeg :) hadde nok hjulpet der jeg såg det var behov :shy:
 
Hadde trappet ned frem til alle ungene er ferdig på barneskolen :) Hadde nok ikke byttet jobb.
 
Jeg vil gå tilbake til skolen og starte mitt egent:)
 
Jeg er hjemmeværende, så ville nok fortsatt å være det. Mannen kunne ha fått jobbe mindre om han hadde villet det.
 
Jeg hadde fortsatt i jobben min, men muligens gått litt ned i stilling slik at jeg jobbet 8.30-15 så lenge jeg hadde hatt små barn. Men samtidig har jeg veldig lyst til å flytte, så hadde kanskje gjort det om jeg ikke var avhengig av å finne jobb før jeg flyttet..
 
Jeg er straks ferdig pedagog som er forholdsvis trygt arbeid, men hadde jeg vunnet så mye penger ville jeg studert til å bli arkeolog :) Det er den egentlige drømmen :)
 
Da ville jeg studert og startet noe eget, og hatt full flexitid :)
 
Da hadde jeg jobbet deltid og investert pengene fornuftig for å på sikt kunne leve av det :)
 
Jeg ville jobba redusert, slik at jeg hadde hatt litt mer overskudd i hverdagen. Elsker jobben min, men den sliter meg ut.
 
Hadde jeg fått masse penger hadde jeg startet et gaminghouse hvor jeg hadde invitert til turneringer i forskjellige spill osv. Ville ha jobbet med dette :)
 
Ville ikke ha byttet jobb, men ville kanskje ha vurdert å gå ned til 95% stilling slik at jeg kunne jobbe like mye til hverdags men ha noe mer ferie hvert år :)
 
Back
Topp