Hvordan reagerte dine foreldre?

På at du var gravid? Hvor gammel var du? :)

1.gang som ikke var planlagt (p-pillebarn)
Når jeg/vi fortalte at jeg var gravid da ytret mor et sterkt ønske om at jeg måtte ta abort. Da var jeg nesten 19 år..
Husker hun såret meg ufattelig da, men jeg tok mitt ansvar, og beholdt barnet. Var jeg gammel nok til, og ha sex kunne jeg også ta konsekvensene av det.

Mor mente jeg var for ung, og burde fullføre utdannelsen først...
Når jeg/vi fikk nr 2 som 21 åring 18 mnd etter første ble hun veldig glad...Turte i alle fall ikke å nevne abort da!

Nr 3 når jeg var 26 da var hun i hundre.

Nr 4 når jeg var 35 stoooooor stas :D

Nr 5 når jeg var 37 også enorm glede :D

Men hva hun hadde sagt om jeg nå hadde kommet å sagt jeg ventet nr6 :eek: Hun er veldig der hvor hun sier NÅ er dere ferdige/nå er du ferdig sant :eek: Og gjerne foran mange i familieselskap... Det får hun ikke et svar på, for det er ikke hennes sak... :facepalm:

Vi er nok mest sannsynlig ferdige nå som vi har 5❤️ om vi ikke vinner storgevinsten og får større hus ;)
Da går vi glatt for siste som er Nr 6 ikke flere da :)
 
Har ikke kontakt med mine foreldre, men svigerfamilien min ble veldig glade. :)
Vi hadde vært sammen i 1 drøyt år da jeg ble gravid, etter å ha prøvd i 7 mnd. De visste ikke at vi prøvde (eller slet), men forstod at det var planlagt.
Vi var jo voksne da (27 år), så det hadde vært rart om de ble noe annet enn glade. :p
 
De ble veldig glade begge to :) Jeg var 22
 
Var 19år, de tokk det strålende.De fleste viste at vi hadde prøvd i nesten to år og var veldig glad på våres vegne :)
 
Nr1: 26 år- mamma ble glad. Pappa ble paff, han hadde selv fått barn for ikke så lenge siden og syntes det var rart. Jeg husker jeg sa at det ikke var jeg som hadde glemt hvor gammel jeg var, men han som reproduserte seg når han burde latt være. Han ser aldri barnebarnet sitt. Og jeg ble lei meg over mangelen på glede fra hans side.
Nr2: 32år - ikke sagt det til mamma enda, vil finne en morsom måte å gjøre det på. Tror ikke jeg kommer til å si det til pappa. Han finner ut av det før eller senere uansett.
 
Da jeg var gravid med 1. kom det nok som et sjokk. Jeg var under utdanning og bare 20 år. Likevel støttet de oss fullt ut og gledet seg med oss. Med nr 2 var det bare en sann glede :)
Nr 3 måtte vi streve for å få noen år senere, så her var det også bare glede :)
Nå med nr 4 ble alle i familien satt ut [emoji1] de trodde vi bare skulle ha en attpåklatt med nr 3, ikke et nytt kull :) blir 33 år i år :)
 
Ble gravid ved 32år, fødte ved 33år, vår første.

Hadde da to MA (missed abortion) bak oss.

Nyheten ble ikke delt før vi var rundt 4mnd på vei. Alle ble veldig lykkelige.

Mvh Undre.
 
23( ble 24 år mnd før ungen ble født.) Fortalte det tidlig til alle i familien. Alle ble vel glade, bortsett fra min mor. Jaja;) Så denne gangen venta vi i 3-4 mnd før vi fortalte noe til noen.
 
Mamma ble veldig glad. Pappa ble og veldig glad, sånn bortsett dra at han fikk vite det av ei venninne av meg på butikken - som plaster på såret fikk han fortelle det til bestemor :p
Jeg var 32 når jeg ble gravid så de hadde nok ventet lenge på det ;)
 
De ble hoppende glad[emoji4] Første gang var jeg 25, denne gang 30[emoji4]
 
Faren min fikk vite det etter at jeg hadde født (vi har lite kontakt). Moren min ble veldig glad. Jeg var 27 år.
 
Back
Topp