Noen som er med å teste fredag 16.des?

Jeg blir med :D
Har alltid startet testingen 8 dpo men denne gangen skal jeg klare å holde meg til 10 dpo:) Så det blir da den 16 des!
 
Har null symptomer :shy: Merker at jeg er ekstra irritabel i dag, så blir litt redd for at TR kommer neste uke.. Sliter en del med PMS, så kjenner igjen den plutselige nedturen på energi og humør :shifty:
 
Har null symptomer :shy: Merker at jeg er ekstra irritabel i dag, så blir litt redd for at TR kommer neste uke.. Sliter en del med PMS, så kjenner igjen den plutselige nedturen på energi og humør :shifty:

Hvordan er det med symptomene nå da?
 
vist eg ikke he fått mens til da så blir eg og med å tester den 16
 
Fortsatt ingen symptomer :sorry:

Er helt normalt å ikke ha noen symptomer så tidlig:) egget har kanskje ikke festet seg enda. Her er det fortsatt stikninger, men går på lutinus så det kan være det bare er bivirkninger fra den?
 
Jeg har fått murring og stikking i "magen", mini litt sprengende følelse i puppene, kremete hvit utflod og er mye trøtt. men, alt dette kan jo også bare være forberedelse på at tanta kommer Xp
 
Her stikker det på en måte i høyre lyske/høyre side av symfysen.. fra i dag 9 dpo. IKM ikke forventet før lørdag og kan ikke huske å ha hatt det sånn før så lenge før mens. men, kan hende jeg ikke har registrert det såklart ;)Spenningen stiger i allefall!!
 
Jeg blir også med! Eller, dvs jeg vil helst vente til mandag (jeg forventer TR tidligst søndag), men fredag er tidligste tidspunkt :) Spennende uke foran oss jenter..

Har ikke helt kontroll på den syklusen min, og er generelt redd for å bli skuffa med negativ test..

Uansett: Lykke til alle sammen :) Fint å være flere sammen om dette!
 
Så spennende å lese alle slags symptomer! Jeg har selv stikninger/murringer og så har jeg hatt rosaaktig utflod siden lørdag, men dette kan være lutinusen. Har kanskje mistet litt motet, men gleder meg likevel til fredag! Bare 3 dager igjen nå!
 
Kjempe spent selv! Har tempet denne perioden, så er utrolig nervøs hver morgen på om temperaturen holder seg oppe:)
Jeg har ingen symptomer egentlig. Største forskjellen fra de andre periodene er at jeg ikke har fått vonde bryster.
Så her kan det gå begge veier. Men ja, 3 dager igjen :smiley-bounce016
 
Så flink du er. [emoji3]
Innspirerende med folk som har selvkontroll. [emoji6]
(Er noe jeg ikke har) [emoji13]

Takk :) Jeg ga nesten etter her i helga, men klarte å holde meg hehe. Smart å ha masse på programmet, da glemmer man det litt også flyr tia. Plutselig er det fredag ! :) :) Håper ikke tr kommer i morgen.

Jeg har av symptomer en slags rund/støl følelse i livmorregionen, hvit/tykk utflod også er tappen lukket og myk men hard inni - helt lik sist jeg var gravid. Så håper håper :) :)
 
Jeg fikk noen dråper med friskt blod på søndag kveld etter samleie, da var jeg 7 dpo. Tenkte at tr skulle komme, men det hadde jo vært en hel uke for tidlig. Klarte ikke å glemme den blødningen så jeg tok en test i dag tidlig...syns den ser positiv ut :) skal nok teste igjen i kveld for å se om den blir sterkere!

ImageUploadedByBV Forum1481630860.766631.jpg


Etter at den tørket litt

ImageUploadedByBV Forum1481630888.119174.jpg
 
Hadde EL 1. des, er det innafor å teste på fredag da? #nybegynner. :p Føler meg overhodet ikke gravid, men vil såå gjerne :(
 
Hadde EL 1. des, er det innafor å teste på fredag da? #nybegynner. :p Føler meg overhodet ikke gravid, men vil såå gjerne :(

Ja, du kan teste på fredag. Dersom du har regelmessig sykluser og en lutealfase på 14 dager har du ikm i morgen eller torsdag.
 
Hadde EL 1. des, er det innafor å teste på fredag da? #nybegynner. [emoji14] Føler meg overhodet ikke gravid, men vil såå gjerne :(
Tror det skal være veldig innafor. :)
 
Jeg fikk noen dråper med friskt blod på søndag kveld etter samleie, da var jeg 7 dpo. Tenkte at tr skulle komme, men det hadde jo vært en hel uke for tidlig. Klarte ikke å glemme den blødningen så jeg tok en test i dag tidlig...syns den ser positiv ut :) skal nok teste igjen i kveld for å se om den blir sterkere!

Vis vedlegget 211444

Ojojoj denne ser jo veldig lovende ut!! Så spennende!
Ååååå jeg vil også teste :nailbiting: har "heldigvis" ingen tester liggende..
 
Back
Topp