Presentasjons tråd!

Jeg kan vell kanskje skrive først da. Jeg er 24 år, det samme er min samboer (forlovede)..er faktisk kun 12 timer mellom oss!
Vi har vert bestevenner i 10 år, sammen i 4 og forlovet i 1.5 år[emoji177] Vi har en liten datter på 10 mnd og en liten hund.
Vi bor i en relativt stor enebolig, som vi kjøpte for kun noen mnd siden..Ca en time fra Stavanger.
Vi var faktisk så utrolig heldige som ble gravide på 1pp, evig takknemmlig![emoji7][emoji177]
 
Jeg er 22 år, samme er samboeren min som jeg har vært sammen mnd i snart 5 år. Vi har en sønn som er 7,5mnd og 2 små hunder.
Vi vil gjerne ha to tette barn da vi kun vil ha 2 barn :)

Prøvd lenge - nei! Vi hadde sex 11 mars også fant jeg ut at det var eggeløsningdagen. Begynte å få noen symptomer for 3-4 dager siden og fikk positiv test 4 dager før ikm :eek:
 
Hei. Mitt navn er Benedicte. Fra Bergen, bor i Trondheim. Er sykepleier. Samboer/forlovet og har ei datter på 20 mnd gjennom ivf behandling. Hadde første frysforsøk no, og det ser ut til at det klaffet. Har en katt fra tidligere, bor i rekkehus. Termin foreløpig 5 desember, dog veldig usikkert, grunnet vet ikje helt Koss dem regner termin ved frysforsøk.
 
Jeg er 36år, det samme er mannen. Bor i Vestfold. Har tre skjønne barn som blir 8+6+6 i år :Heartred Vi har vært gift i 9år og sammen i 12år. Vi har ikke direkte prøvd, men tenkt at er vi så heldige at vi får en liten lillebror/søster er det veldig koselig. Tok ut spiralen i desember.xsmile5
Nå gleder vi oss over vår lille hemlighet og ser fram til 1.trimester er over:)
 
Er 36 år (blir 37 før termin). Samboer er 47. Har en datter sammen, som fylte 2 år på søndag.
Samboer har 3 stk fra før, og blir faktisk bestefar i sommer.
Hindrer ikke oss i å prøve på nr 2 sammen. Bor i Romsdal, men er snart på flyttefot.
 
Heihei !

Jeg er 23 år (blir 24 i år), mannen min er 26 år. Vi har vært sammen i snart 7år, gift i 3år i sommer. Sammen har vi to skjønne gutter født feb 14 og mars 16. Vi eier enebolig på helgeland. Bor nydelig til og har hest og hund :) vi har prøvd siden første mens etter fødselen med lillebror, så straks 1år.. men pga lange sykluser ble det 7pp før klaff nå da. Hadde en SA i oktober 16. Nå håper vi spira sitter helt til termim [emoji173]
 
Hei!
Jeg er 22 år, mannen er er 27[emoji846] vi har ei datter sammen på 8 mnd, å vi har nå vært forlovet i 1 år[emoji846] vi har nettopp kjøpt oss et nytt hus på karmøy, som vi flytter til i mai[emoji846]

Jeg hadde en SA i januar etter jeg ble uplanlagt gravid når prinsessa bare var 4 mnd! Etter dette bestemte vi oss for å prøve på nr 2, og det klaffet på pp 3![emoji173]️
 
Jeg er 22 år, samme er samboeren min som jeg har vært sammen mnd i snart 5 år. Vi har en sønn som er 7,5mnd og 2 små hunder.
Vi vil gjerne ha to tette barn da vi kun vil ha 2 barn :)

Prøvd lenge - nei! Vi hadde sex 11 mars også fant jeg ut at det var eggeløsningdagen. Begynte å få noen symptomer for 3-4 dager siden og fikk positiv test 4 dager før ikm :eek:

Så gøy! Er selv 22 å har ei datter på 8 mnd[emoji7]
 
Jeg er 29 og mannen er 39[emoji5] vi er forlovet og har prøvd i snart 1 år[emoji15] ble gravid i første pausemnd på pergo, vi har ei lita frøken på 14mnd også har jeg ei jente på 9 år[emoji5]

Termin 7 desember[emoji7]
 
Jeg er 28, samboer blir 30 i august :) vi har en jente på 11mnd fra før. Var klare for prøving ganske fort etter hun kom, men tok 5mnd før tr kom etter fødsel :) så klaffet det nå på pp6, samme pp som med jenta vi allerede har ;)
 
Jeg er 23 år, og samboer er 28. Vi har ingen barn fra før men prøvd i ca 4 år, pga endometriose så har det vært litt vanskelig. Jeg er nå gravid og har termin i Desember <3 helt fantastisk! Bortsett fra det så eier vi ett småbruk i Drøbak, og har en liten katt :) !
 
Jeg er 23 år, og samboer er 28. Vi har ingen barn fra før men prøvd i ca 4 år, pga endometriose så har det vært litt vanskelig. Jeg er nå gravid og har termin i Desember <3 helt fantastisk! Bortsett fra det så eier vi ett småbruk i Drøbak, og har en liten katt :) !
Hurra,gratulerer! Fantastisk mirakel etter så lang tid med prøving :Heartred:Heartred
 
Jeg er 25 år og bor i Akershus sammen med samboeren min på 34. Vi har vært sammen i 4 år og flyttet inn i ny, stor leilighet/firemannsbolig med 3 soverom og en liten hage i høst. Vi har prøvd siden slutten av oktober 2016 og dette blir vårt første barn :) Vi har bare et pelsbarn fra før, en katt.
 
Back
Topp