Værmelding for 17. mai?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Ja, greit å begynne planleggingen av pentøyet, er det ikke? ;)

upload_2019-2-18_20-35-29.png

(accuweather, de har altså pr i dag værmelding tom 18.5, 3 mnd frem i tid)

Reelt kan det nok godt være at de ombestemmer seg en gang eller tre innen dagen ankommer da, men husker jeg det kan jeg jo oppdatere med hva de melder fremover :)
 
Hahaha, tror ikke på værmeldingen før jeg står opp den dagen og ser ut vinduet :p
 
Ikke at jeg akkurt planlegger sterkt utfra denne nei. Det er bare litt gøy å se.

Tror jeg hadde en slik tråd i fjor også, men husker ikke hvor lenge jeg oppdaterte den.
 
Ikke at jeg akkurt planlegger sterkt utfra denne nei. Det er bare litt gøy å se.

Tror jeg hadde en slik tråd i fjor også, men husker ikke hvor lenge jeg oppdaterte den.

Absolutt gøy, så kjør på :D
 
Ikke at jeg akkurt planlegger sterkt utfra denne nei. Det er bare litt gøy å se.

Tror jeg hadde en slik tråd i fjor også, men husker ikke hvor lenge jeg oppdaterte den.

Du må hvertfall oppdatere rett før 17. mai da:p
 
Sjå der ja :) blir spennande å sjå om det stemmer då :)
 
Er klart det er fristende å melde fint vær til 17 mai alle vil jo ha det;)
 
Det jeg vil huske på for i år, er at det som regel er kaldere enn jeg tror. Her blåser det en del.

Tenker allerede nå at bunaden min utgår for i år. :p
 
Mitt eget antrekk blir nok i telt-varianten med termin 6 uker etter, men må jo begynne å tenke på guttungen allerede :hilarious:
 
Det jeg vil huske på for i år, er at det som regel er kaldere enn jeg tror. Her blåser det en del.

Tenker allerede nå at bunaden min utgår for i år. :p

Jeg har hvit ulltrøye til å ha under bunaden og cape foret med vindtett stoff. De siste årene husker jeg dog mer av at jeg har droppet ulla, og egentlig også droppet capen.
 
Jeg har hvit ulltrøye til å ha under bunaden og cape foret med vindtett stoff. De siste årene husker jeg dog mer av at jeg har droppet ulla, og egentlig også droppet capen.

Så greit:) Men jeg vil ikke ha på meg bunad uansett. Den har aldri hatt mye å gå på, og sist jeg prøvde den, fikk jeg såvidt puste :singing:
 
Så greit:) Men jeg vil ikke ha på meg bunad uansett. Den har aldri hatt mye å gå på, og sist jeg prøvde den, fikk jeg såvidt puste :singing:

Jeg er heldig, mamma har sydd min ut. Men det aner meg at slik utviklingen har gått siste året er det greit om jeg ikke trenger ulltrøye under...
 
upload_2019-2-26_9-40-47.png

Det er jo ikke ventet endringer i meldingen så langt frem i tid med bare en ukes mellomrom, men det er nå litt gøy å se når den kommer da :)
 
Jeg er heldig, mamma har sydd min ut. Men det aner meg at slik utviklingen har gått siste året er det greit om jeg ikke trenger ulltrøye under...

Det er bra, kjekt når bunaden passer.:) Hehe.

Min bunad har aldri hatt noe særlig å gå på, og har heller ikke så mye ekstra stoff. Så hadde ikke hatt plass til særlig mye under, muligens en kortere ulltopp og ullstrømpebukse hadde gått, men ikke nå i år uansett.

Så da vil jeg heller gå i en enten blå eller rød kjole med passende tilbehør :cat:
 
Det er bra, kjekt når bunaden passer.:) Hehe.

Min bunad har aldri hatt noe særlig å gå på, og har heller ikke så mye ekstra stoff. Så hadde ikke hatt plass til særlig mye under, muligens en kortere ulltopp og ullstrømpebukse hadde gått, men ikke nå i år uansett.

Så da vil jeg heller gå i en enten blå eller rød kjole med passende tilbehør :cat:

Min er brodert av mamma og montert av min tante til min konfirmasjon, jeg var ei tynn flis og den har så mye å gå på i sidene at den nesten var dobbel. en del av det er tatt i bruk og trolig er den egentlig trang ti 17. mai nå, jeg har lagt på meg det siste året. Jeg legger alltid på meg i denne perioden av året og så går jeg ned fra påske til oktober og så går det opp igjen, men jeg har gått mer opp nå, og det er ikke så lenge til mai, så det er kanskje lurt å prøve den i april...

Men jeg smetter ei ulltrøye under om jeg må, det er bare å holde pusten ekstra, ekstra godt når mannen fester beltet.... dog burde beltet vært gjort litt lenger egentlig for det er knapt.
 
Back
Topp