Hva har dere avsmak på?

ArcticMist

Glad i forumet
Marsipanene 2019
Jeg ble kvalm av taco i uke 5... Har ikke spist det siden men tok sjansen i dag..
Blir ikke mer taco før denne ungen er ute for å si det sånn!!

Så sykt intenst vondt i magen og kvalm!

Det samme gjelder dessuten for hjemmelaga pizza..

Er det noe helt konkret dere ikke klarer nå??
 
ALT! Eg blir kvalm av å tenke, se, lukte og smake på mat :depressed: Klarer nesten ikkje åpne kjøleskapet eller gå i butikken! Nå er eg ganske GANSKE dårlig. Er på nippe til å bli innlagt! Ingenting frister! Får ikkje i meg væske heller!
 
Alt nesten :hilarious:
Alt lukter jo så rart og smaker enda rarere :hilarious:
 
Jeg må nesten også si alt, absolutt ingenting er godt.. klarer å lure i meg et måltid om dagen.. hverken snacks lr noe annet heller er godt..
 
Vann...
Er vanligvis en ivrig vanndrikker, men ingen sjangs nå!
Ellers en del lukter.. kaffe, samt deodoranten til min bedre halvdel!
Skinnsetene i bilen gjør at jeg vil henge med hodet ut av vinduet som en hund.. :p
 
Kaffe, all fisk bare og se den er fælt(noe som er krise siden jeg jobber som sjømathandler!) brødmat blir mer og mer blæh, brus(cola går i små mengder) vann som ikke er kaldt nok, melkeprodukter.
 
Det kommer mer og mer på lista. Ting som jeg bare måååå ha, og så plutselig er det på blæh-lista[emoji23][emoji85] Tror samboer blir sprø [emoji23]Jeg var enklere sist gang- da måtte jeg kun ha melk, og ingenting som jeg ikke taklet [emoji23][emoji4]
 
Jeg kan ikke pusse tennene på morgenen denne gangen heller, da brekker jeg meg :p:depressed: Orker heller ikke tanken på sushi lenger, men eeelsker fisk og skalldyr :hilarious: Fått litt avsmak på lightbrus oxo merker jeg. Den blir rett og slett for søt :hilarious:
 
Kaffe (personlighetskrise!) Og skjeggoljen til gubben (nå lukter den så SINNSYKT gubbete!)

Første svangerskap hadde jeg så og si ingen symptomer men nå holder jeg på å dø av overaktiv luktesans! Kommer det til å roe seg litt? Er 9 uker og sliter på jobb når det dukker opp en bæsjebleier...
 
Klarer ikke å drikke kaffe . I dag prøvde jeg te med sitron og det var godt.
 
Har fått avsmak på cola, er egentlig veldig cola-avhengig men nå får jeg hodepine og blir kvalm av det ‍:eek: Er vel greit egentlig...

Skulle også spise italiensk-salat på brødskiva en dag men det smakte forferdelig så måtte bare kaste det ‍:p Hadde ingen slike ting forrige gang..
 
Alt! Ingenting frister og nesten alt lukter vondt. Kan ikke åpne kjøleskapet uten å bli kvalm. Håper det blir bedre snart
 
Glad jeg ikke liker kaffe i utgangspunktet, må være tungt å få avsmak på noe man ofte er litt avhengig av i hverdagen [emoji28]

Jeg kjenner jeg ikke har noe som helst lyst på frukt og bær.. pleier vanligvis å spise masse frukt og bær, spesielt på sensommeren og høsten! Akkurat det må ordne seg snart, for jeg er jo vanligvis helt plomme- og klementinavhengig når det nærmer seg september..

får i meg litt drue- og blåbærjuice for å få i meg litt frukt da... [emoji52]

Vannmelon vil jeg helst ikke se engang!
 
Brokkoli har jeg fått avsmak på, bare tanken gjorde meg uvel nå.
 
Ikke akkurat mat, men jeg tåler ikke kjøkkenkluten min! :confused: Synes den stinker uansett hvor godt de er kokvasket og rene! :shifty:
 
Akkurat nå ender jeg med avsmak på alt. Uansett hva jeg spiser får jeg den samme ekle ettersmaken i munnen. Helt pyton!
 
Jeg elsker jo feit mat....å laget meg bakt potet, lot smøret smelte , halvt rømmebeger over poteten:Heartred også bacon og fettet fra panna rant inn i poteten...nam ...

Gafla i meg og vips brakk jeg meg...ble kvalm av den fett lukta ...så måtte ha pause...så prøvde jeg igjen ....og det skjedde på nytt...

Kan få det av en del matlukt ...
Jeg må bare se ann har jeg skjønt...cheez balls...tørte jeg ikke smake på en gang....:depressed::hungover:
 
Back
Topp