Hva har dere avsmak på?

Jeg har lyst på alt av mat, men når det endelig er ferdiglaget har jeg ikke lyst på noen ting!! Flere som har det slik?
 
Jeg har lyst på alt av mat, men når det endelig er ferdiglaget har jeg ikke lyst på noen ting!! Flere som har det slik?

Jaa, og sender med ønsker til mannen når han er i butikken og jeg sitter hjemme og har lyst på både ditt og datt. Når det er i hus, finner jeg fort ut at det ikke smakte allikevel. [emoji28]
 
Jaa, og sender med ønsker til mannen når han er i butikken og jeg sitter hjemme og har lyst på både ditt og datt. Når det er i hus, finner jeg fort ut at det ikke smakte allikevel. [emoji28]

Akkurat som å høre meg selv! :) Jeg finner på alt mulig rart han skal kjøpe, forstår ikke hvordan jeg kommer på det en gangxsmile8
 
Forrige gang fiksa jeg ikke taco, men denne gangen er det ikke no spess enda:)
 
Jeg har lyst på alt av mat, men når det endelig er ferdiglaget har jeg ikke lyst på noen ting!! Flere som har det slik?

Jeg også har det sånn. :)
Alt frister men med en gang det skal tilberedes eller spises så blir jeg kvalm :(
Blir kvalm av å ikke spise og kvalm når jeg har spist. Hvert fall hvis jeg har spist litt for mye..
Vanskelig balanse ! :p
 
Sist tålte jeg ikke lukta eller smaken av tilberedt laks, og det virker som om det er likt nå. Problemet denne gangen er at jeg også blir kvalm av en del kjøtt og har også opplevd å bli kvalm av kylling nå [emoji85] Salmalaks går fint da, så det går mye i hjemmelaget sashimi om dagen..
 
Jeg også har det sånn. :)
Alt frister men med en gang det skal tilberedes eller spises så blir jeg kvalm :(
Blir kvalm av å ikke spise og kvalm når jeg har spist. Hvert fall hvis jeg har spist litt for mye..
Vanskelig balanse ! :p

Uff, nei det skal virkelig ikke være lett dette!!:p og i tillegg vil man jo ikke si så mye om det til alle de som enda ikke vet om graviditeten.. får angst av å spise mat ute for øyeblikket:facepalm:
 
Forrige svangerskap hjalp jeg svigermor med å steke hjemmelaget kjøttkaker, og det tok helt knekken på den type mat den gangen. Nå har jeg fått det igjen, klarer ikke tanken på kjøttkaker, kjøttboller, hamburger.. Ellers har jeg lyst på veldig lite, så prøver egentlig bare å spise det jeg har lyst på når jeg får lyst på det :hungover: dette resulterer så klart i et litt for dårlig kosthold for min del, men jeg er så uggen.. Håper det går over slik at jeg får litt mer variert og sunt kosthold etter hvert. Har fått skikkelig lyst på fiskeprodukter da, noe som er bra, selv om det ofte går i ferdigprodukter som fiskeboller, fiskekaker, fiskegrateng osv...
 
Kaffe er ikke godt... Heller ikke sjokolade eller potetgull... bær, frukt og grønnsaker er bra :) er ekstremt sulten hele tiden, og spiser gjerne kjøtt, alt er litt oppned i matverden min for tida :)
 
Klarer ikke lukt av kjøtt. Jobber på storkjøkken så kjente det veldig idag når jeg hadde kokt svinekjøtt til lapskaus! Og igår når jeg tilberedte lammekjøtt. Fysj!
 
Begynner og bli lei av og virkelig like noe for så og hate det og ikke klare tanken på det noen dager etterpå :(
 
Det kommer mer og mer på lista. Ting som jeg bare måååå ha, og så plutselig er det på blæh-lista[emoji23][emoji85] Tror samboer blir sprø [emoji23]Jeg var enklere sist gang- da måtte jeg kun ha melk, og ingenting som jeg ikke taklet [emoji23][emoji4]
Trodde bare det var meg. Hadde så sykt lyst på hønsefrikasse av alle ting her en dag. Så lagde jeg det til middag. Nå brekker jeg meg nesten ved tanken :hungover: Litt frustrert han samboeren her også :joyful::woot:
 
Ikke kaffe, ikke brus, i hvertfall ikke kunstig søtningsmiddel! Slengte en flaske med iste i gulvet fordi den smakte dritt. I Hellas hadde de den samme bare med sukker (Men det var ikke mye sukker), men følte meg så lurt. Sambo måtte vaske for jeg gjennomgikk jo en skikkelig KRIIIIIIIISE! :smiley-ashamed008
 
Jeg var skikkelig kvalm forrige helg, da var det noen rester i kjøleskapet som nesten fikk meg til å spy. Men ellers, ikke direkte avsmak på noe. Men har ikke lyst på kaffe på samme måte som før. Trappet ned med koffeinfri kaffe under prøveperioden, og nå kan jeg godt gå hele dagen uten.
 
Back
Topp