Symptomer

Hvor lenge varer murringene? Altså disse i begynnelsen, synes de er ganske vonde til tider, har to barn men kan ikke huske hvor lenge det varte :smiley-ashamed008
 
Nå har det virkelig tatt seg opp med puppevondter, kan knapt ta på de :yuck:
 
Ganske likt her! Hadde masse symptomer. Så mye at jeg skjønte tidlig at jeg var gravid.

Matlysten er liten her også.


Til tross for symptomene så skjønte eg ikke at eg kunne være gravid før en dag før ikm da slo det meg montru om det kunne være sia vi ikke hadde prøvd den måneden å hadde mye anna på fate så ble d en fin etterlengta overraskelse
 
Er 3+5 idag og fjerde dagen med kvalme. Er trøtt, vonde pupper, mens murring og strekninger i livmora når jeg reiser meg for for lr nyser! Syns det er sprøtt at jeg har så mye symptomer så tidlig, men det kan jo være pga det er to inni der. Satte jo inn to embryo:Heartred
 
Jeg er sykt drøtt om dagen. Kvalm, spyr ikke. Smått svimmel. Rar luktesans og smaksans.
 
Fremdeles veldig trøtt, men ellers lar symptomene vente på seg. Tisser litt oftere og har litt vondt i puppene, men det er helt overkommelig. Lurer på når symptomene har tenkt å komme for fullt.
 
Er 3+5 idag og fjerde dagen med kvalme. Er trøtt, vonde pupper, mens murring og strekninger i livmora når jeg reiser meg for for lr nyser! Syns det er sprøtt at jeg har så mye symptomer så tidlig, men det kan jo være pga det er to inni der. Satte jo inn to embryo:Heartred

Det er fult mulig at det er derfor, blir spennende altså :)
Jeg har også ganske masse symptomer, er jo veldig individuelt, men masse symptomer er veldig positivt :)
 
Er 3+5 idag og fjerde dagen med kvalme. Er trøtt, vonde pupper, mens murring og strekninger i livmora når jeg reiser meg for for lr nyser! Syns det er sprøtt at jeg har så mye symptomer så tidlig, men det kan jo være pga det er to inni der. Satte jo inn to embryo:Heartred
Jeg er litt glad for å høre at du også kjenner strekninger når du nyser, det gjør jeg også innimellom og har vært litt bekymra for husker det ikke som at det var sånn sist, men da er det kanskje ikke så unormalt at jeg trenger bekymre meg:)
 
Eneste symptomene jeg kjenner på er trøtthet og et sykt hormonelt humør. Nå er jeg ikke akkurat verdens mens harmoniske menneske til vanlig heller, men akkurat nå blir jeg så sykt sur og irritert for alt!! Men kvalme og puppevondt merker jeg ingenting av...
 
Eneste symptomene jeg kjenner på er trøtthet og et sykt hormonelt humør. Nå er jeg ikke akkurat verdens mens harmoniske menneske til vanlig heller, men akkurat nå blir jeg så sykt sur og irritert for alt!! Men kvalme og puppevondt merker jeg ingenting av...
Helt likt her. Blir helt irritert på meg selv for at jeg har så sykt hormonelt humør. Går fra å vær glad til sykt sur på et øyeblikk. I tillegg har jeg mest lyst å sove hele dagen. Tror det er en bra ting at bf har tatt med seg minstemor på hytta i helga, så slipper han å holde ut med meg og humørsvingningene mine [emoji28]
 
Eneste symptomene jeg kjenner på er trøtthet og et sykt hormonelt humør. Nå er jeg ikke akkurat verdens mens harmoniske menneske til vanlig heller, men akkurat nå blir jeg så sykt sur og irritert for alt!! Men kvalme og puppevondt merker jeg ingenting av...

Åh, jeg ler :hilarious: Godt du har selvinnsikt! Høres akkurat ut som meg. Ingen kvalme, ingen tegn. Hadde det med første, og sist (MA) var jeg også kvalm frem til det gikk til grunne..
Mulig det er motsatt kjønn? :confused005
 
Huff, kjenner til den! Innimellom får jeg lyst til å gråte bare sønnen min på to, som liker å herje er nær meg..

Uff, det er ikke noe greit når det er så vondt!!!

Min 5 åring og 8 åring er skikkelig gode koseunger, men jeg skriker jo til med en gang de legger seg inntil meg, for de legger seg alltid på puppen :hilarious:
De får selvfølgelig ligge eller sitte og kose, men de får fint flytte hodet sitt :p
 
Uff, det er ikke noe greit når det er så vondt!!!

Min 5 åring og 8 åring er skikkelig gode koseunger, men jeg skriker jo til med en gang de legger seg inntil meg, for de legger seg alltid på puppen :hilarious:
De får selvfølgelig ligge eller sitte og kose, men de får fint flytte hodet sitt :p
Haha! Ja, jeg også må be han flytte seg noen ganger. Skal selvfølgelig få kose med mamma om han vil det, må bare være koselig for begge to:Heartred
 
Helt likt her. Blir helt irritert på meg selv for at jeg har så sykt hormonelt humør. Går fra å vær glad til sykt sur på et øyeblikk. I tillegg har jeg mest lyst å sove hele dagen. Tror det er en bra ting at bf har tatt med seg minstemor på hytta i helga, så slipper han å holde ut med meg og humørsvingningene mine [emoji28]

Haha! Jeg får som regel tillatelse til å legge meg litt på ettermiddagen for tiden. Blir bedre stemning i heimen av det. Akkurat nå har vi besøk av min mor, og jeg kjenner ingen som går meg mer på nervene enn henne :excited001
 
Åh, jeg ler :hilarious: Godt du har selvinnsikt! Høres akkurat ut som meg. Ingen kvalme, ingen tegn. Hadde det med første, og sist (MA) var jeg også kvalm frem til det gikk til grunne..
Mulig det er motsatt kjønn? :confused005

Bra vi er flere i samme båt! :gen014 Jeg var egentlig ikke særlig kvalm i forrige sv.skap heller, bare litt uggen på jobb på morgenen. Men puppevondt hadde jeg sist, derfor jeg fikk mistanke om at jeg var gravid. Pluss at jeg var sykt trøtt! Håper dette hormongreiene gir seg litt, ganske kjipt og slitsomt med dette moody humøret :laughing021
 
Bra vi er flere i samme båt! :gen014 Jeg var egentlig ikke særlig kvalm i forrige sv.skap heller, bare litt uggen på jobb på morgenen. Men puppevondt hadde jeg sist, derfor jeg fikk mistanke om at jeg var gravid. Pluss at jeg var sykt trøtt! Håper dette hormongreiene gir seg litt, ganske kjipt og slitsomt med dette moody humøret :laughing021

Ikke så kvalm at jeg har spydd da, og kvalmen forsvant da jeg fikk i meg mat :) Nå er det liksom ingenting :confused005
 
Back
Topp