IKM uke 27 ☀️

Kjenner jeg blir litt bekymret, for synes ikke det er særlig stigning fra i går. Det skal også sies at urinen var nok mer konsentrert i går enn i dag, siden jeg måtte på do i natt.. Synes ikke streken i dag er betydelig sterkere, men kanskje noe mer tydelig enn gårdagens (Første er 10mlU, neste to er 25mlU).
20180702_070604.jpg
 
13 dpo, og testene er svakare enn i går. Mistenker at dette ender i kjemisk [emoji20]
Vart så skuffa at eg sendte 2åringen i bhg, sjølv om eg ikkje har planar for dagen..
 
Kjenner jeg blir litt bekymret, for synes ikke det er særlig stigning fra i går. Det skal også sies at urinen var nok mer konsentrert i går enn i dag, siden jeg måtte på do i natt.. Synes ikke streken i dag er betydelig sterkere, men kanskje noe mer tydelig enn gårdagens (Første er 10mlU, neste to er 25mlU).Vis vedlegget 265251
Syns du har fin stigning frå 9 til 11. Tar to døgn før hcg doblar seg, så eg syns dette ser bra ut! Veldig fine streker til å vere så tidlig [emoji7]
 
Kjenner jeg blir litt bekymret, for synes ikke det er særlig stigning fra i går. Det skal også sies at urinen var nok mer konsentrert i går enn i dag, siden jeg måtte på do i natt.. Synes ikke streken i dag er betydelig sterkere, men kanskje noe mer tydelig enn gårdagens (Første er 10mlU, neste to er 25mlU).Vis vedlegget 265251
Syns det er fin stigning til å være så tidlig [emoji177][emoji106]
 
9 DPO og blendahvit test. Kjenner jeg mister all troen på at det har klaffet denne måneden. Da går jeg inn i syvende prøvemåned :(
 
Kjenner dette er en tung dag.. synes testene blir svakare frå 11 til 12 og 13 dpo i dag. Har også kraftige mensmurringer i dag.
Så blanda mellom å fortsatt ha håp, og å forvente besøk av TR. [emoji20]
 
9 DPO og blenda test her også [emoji21] Føler liksom "alle" ser iallefall litt strek fra nå av om de er gravid... Men prøver å holde motet oppe med at det tross alt er veldig tidlig.
 
Kjenner dette er en tung dag.. synes testene blir svakare frå 11 til 12 og 13 dpo i dag. Har også kraftige mensmurringer i dag.
Så blanda mellom å fortsatt ha håp, og å forvente besøk av TR. [emoji20]
Jeg håper det bare er litt forskjell i sensitiviteten til testene! Det er jo enda tidlig :Heartred Håper virkelig tr holder seg på lang avstand, minst frem til mars!
 
Kjenner dette er en tung dag.. synes testene blir svakare frå 11 til 12 og 13 dpo i dag. Har også kraftige mensmurringer i dag.
Så blanda mellom å fortsatt ha håp, og å forvente besøk av TR. [emoji20]
Uff jeg føler virkelig med deg![emoji177] Det der er ingen god følelse å gå med. Har du brukt samme type test hele tiden? Har du tatt digital? Krysser fingrene for at det går riktig vei [emoji171]
 
Tror ikke det går veien denne gangen heller.. er liksom ikke økning på testene...
IMG_6796.jpg

Tatt i morges 12 dpo... blir min fjerde kjemisk.
 
Jeg håper det bare er litt forskjell i sensitiviteten til testene! Det er jo enda tidlig [emoji813]red Håper virkelig tr holder seg på lang avstand, minst frem til mars!
Håpar eg og. Prøvar å fokusere på at det er 25ml test eg skimter på, at eg egentlig ikkje kan forvente særlig før IKM. Blir litt påvirka av alle som testar tidlig her inne.. [emoji14]
 
Ingen tr ingen strek. For hver blenda test tenker jeg at jeg skal droppe å teste på et par dager og hver morgen dypper jeg den dumme i pinnen i tiss og får like hvit test som dagen før. Lærer aldri, så kommer sikkert til å teste i morgen også selvom jeg egentlig tenker at jeg skal vente til onsdag eller torsdag:hilarious:
 
Uff jeg føler virkelig med deg![emoji177] Det der er ingen god følelse å gå med. Har du brukt samme type test hele tiden? Har du tatt digital? Krysser fingrene for at det går riktig vei [emoji171]
Eg har brukt babyplan tidlig. Såg ingen ting før 11 dpo. Den dagen tok eg også clearblue early, som var knallsterk i forhold.
12 dpo tok eg babyplan tidlig + vanlig og ein eBay one step. Såg minst på tidlig testen! [emoji85] så dei har eg mista litt trua på..
I dag tok eg dei samme tre..
Bestilte digital forrige veke, men har ikkje fått enno..
 
Back
Topp