Symptomer

Veldig trøtt og en del murringer i nedre del av magen. Var trøtt under hele forrige svangerskap også. Utover det merker jeg ingenting.
 
Fy så kvalm jeg har vært i dag! Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å holde dette skjult om det fortsetter sånn. Satt og skalv, og så vidt jeg klarte spise lunsj. Det i seg selv er påfallende, for jeg spiser normalt som en voksen mann. Noe som er blitt kommentert [emoji38]Helsigvis var vaffeljernet på jobb ødelagt [emoji38]At jeg ikke spiser fredagskake kunne jeg ikke forklart meg bort fra. Haha[emoji23]
 
Luktesansen min! Tacolefsa til fredagstacoen STINKA. Den smakte helt utrolig grusomt også..... [emoji52] [emoji21]
Akk, glad for symptomer, men hvorfor må det utover fredagstacoen..? [emoji28][emoji29] [emoji57]
 
Luktesansen min! Tacolefsa til fredagstacoen STINKA. Den smakte helt utrolig grusomt også..... [emoji52] [emoji21]
Akk, glad for symptomer, men hvorfor må det utover fredagstacoen..? [emoji28][emoji29] [emoji57]

Haha! Jeg tålte ikke tanken på taco hele forrige svangerskap! :D
 
Haha! Jeg tålte ikke tanken på taco hele forrige svangerskap! :D
Jeg hadde akkurat begynt å akseptere tanken på å ikke spise spekepålegg før mars neste år..
Ser ut til at vi ditcher fredagstacoen også en periode fremover.. [emoji57] akkurat der må resten av husstanden lide MED meg! [emoji36] [emoji23]

Jeg merker generelt at jeg er mer hormonell nå. Det er ikke til å ta feil av når luktesansen starter på det viset iallefall!
 
I dag tror jeg søren meg at jeg har vært innom ALLE symptomer i boka. Dette kan bli et spennende svangerskap... :O
 
Uggen trøtt og ømme pupper men fortsatt livredd for at dette ikke skal gå veien etter 1 SA og 1MA...

Hadde ikke ømme pupper i det hele tatt sist da det endte i MA så håper det er et godt tegn.
 
Ømme bryster, vært kvalm 2 uker og begynt å spy. Kjenner det i bekkenet så sliter med å sove for våkner av at jeg har vondt. Og mye murringer. Og ikke minst supertrøtt
 
Varierende.. det eneste som stort sett er der hele dagen er det at jeg er så innmari trøtt!

Jeg tar også allergitabletter da, de gjør det ikke lettere mtp på trøttheten iallefall..

Måtte slutte på mine, pga graviditeten. Hvilke har du?
 
Jeg har hatt vondt på venstre side i hele dag. Rett ved siden av hoftebeinet. Blir redd det er egglederen.. Tror ikke det er ligamentsmerter. Synes det ligger for høyt oppe til at det er det.. Eller?
 
Isj, mensfølelse i dag. Vet det er normalt, men likevel ikke den beste følelsen når man er gravid[emoji19]
 
Forkjølt og totalt tappet for energi! Er spent på hvor mye jeg kommer til å gå ned i dette svangerskapet.. orker ikke tanken på mat, og siden jeg er GS-operert trenger jeg mildt sagt det lille jeg klarer å få i meg [emoji58]
 
Sjukt trøtt i dag. Sov ein times lur saman med mini på 1,5. Trur eg sovna litt under legginga i tillegg.
Var litt kvalm i går, men trur det var mest for mykje frukost som gjor det.
 
Er 5+1. Vondt i ryggen, mensmurringer noen ganger om dagen, ømme pupper og brystvorter, må tisse ofte ,trøtt og gråter lett:p
 
Back
Topp