***skravletråden for JUNI***

Stallen er tømt. Hestene er sjekke. Modern kom hjem. Men hun hadde lagt seg. Så da var det ikke mer å gjøre. Og sviger er sur på meg [emoji14]

Perfekt på lande i sofaen. Men er bare fotball på alle skjermene i kveld.

Hvorfor er svigers sur??[emoji38]
 
1-2 i august. 3-7 i januar. Og 8-10 neste august.

Og skolen vet egentlig ikke hvordan det blir enda.

Her har alle trinn fått iPad nå, og minstemann får også når han begynner i august[emoji2]
De blir så fort flinke til å håndtere den!
Men ja, litt ekstra å passe på for foreldre som må sørge for lading hver kveld[emoji4]
 
Eh ja. Det er jeg jammen meg. Å passe barn i to grupper med opptil 11 hylende barn med migrene er ikke alltid det jeg kjennee jeg orker. Men nå har jeg gjort dugnaden min og mer enn det. Jeg lova ett kurs. Jeg har gjort 5 kurs. [emoji111][emoji16]

Dessuten ser jeg også det ble for mye for min unge. For istedenfor 45 minutter på hu, ble det det 1.5 time for hu (2kurs) og der ble altfor lenge i klor vann med hu. Hu blir veldig sliten og gåen av det.

Så det blir bedre etter sommeren ja [emoji14]

Da har du jaggu gjort en god jobb[emoji1]
 
Her har alle trinn fått iPad nå, og minstemann får også når han begynner i august[emoji2]
De blir så fort flinke til å håndtere den!
Men ja, litt ekstra å passe på for foreldre som må sørge for lading hver kveld[emoji4]

Men de får ikke blyant? Altså. Skal ikke skeive for hånd? Håndteringen er jeg ikke i tvil om at går fint. De håndterer jo finfint nettbrettene sine hjemme. Hun på to trenger litt hjelp ;-)

Også deler de to på en lader for de rotet vekk den ene da de ryddet bort gaver første juledag
.. Så det er nesten alltid en som lader.

Jaja. Ipad på skolen blir det. En på mellomste i august. Til eldste i januar og til yngste høsten 2021 som faktisk ikke er så lenge tll
 
Vi feira dagen litt i går etter barna la seg med noe mat de ikke liker og film. Endte med jeg spiste meg altfor mett og ødela meg selv på den måten da [emoji23] La meg før kl 22 da og sovna. Ikke verdt. Men våkna kl 02 av mannen som hadde snudd seg mot meg og snorka som en helt.

På det tidspunktet dro jeg dyna ned.

Og opp igjen i 0540 tiden når han gikk på jobb [emoji23] Hodet dundrer fælt. Så medisin er inntatt og tenker å prøve senga litt til når unga går på skole da [emoji4]

Så koselig med litt feiring[emoji173]️
Håper hodet er bedre nå!
 
Back
Topp