***skravletråden for JUNI***

Hvordan gikk det for dere?
Skolen vet ikke allverden. De skal ha opplæringen i august. Det handlet mest om at vi skulle signere på avtalen så den er klar til august ;-)

Jeg vet sånnsett mer utfra kommunesakspapirene jeg har lest ;-)

Men det blir sikkert greit. De har dog et par praktiske småting
Flaska står på skolen og fylles der for å unngå lekkasje i sekken. Javel. Jeg liker å vaske den innimellom så hun må få ta den med hjem (tom) av og til da. Men én dag i uka har 1-4 klasse uteskole og da har de lov å ha med kakao. Det ordner de vel ikke på skolen ;-) de har en skoletime først så den må nok være med. Vel, jeg hsr praktisert to sekker før på sånn dag jeg og kan nok måtte det igjen.

Hjemmet har ansvar for at den er tilstrekkelig ladet hver morgen, ikke lading på skolen.
Jepp. Håper nå de har en lader på lur til de gangene det likevel glipper... Men greit. Fast del av leksa. Legg den på lading når du er ferdig.
Bahh, som om det ikke er nok dingser på lading til enhver tid. To ipader til i løpet av neste skoleår.

Jeg er egentlig mer spent på hva de har planlagt for de som kommer over nyttår. 3-7 klasse. For en ting er å lære å lese, men de har nå en del flere fag og bøker de da ... Det blir jo interessant å se. Og det, det får vi sikkert høre om på et foreldremøte for å signere en til slik lapp sånn rundt juletider. Vi har jo også en som begynner i femte klasse til høsten.
 
Stallen er tømt. Hestene er sjekke. Modern kom hjem. Men hun hadde lagt seg. Så da var det ikke mer å gjøre. Og sviger er sur på meg [emoji14]

Perfekt på lande i sofaen. Men er bare fotball på alle skjermene i kveld.
Det ble litt hektisk her så jeg har ikke fått med meg
Hvordan gikk det med den hesten? Var der noe føll?
 
Bahh... Våknet av lillemor. Begynte å tenke før hun sovnet. Vet det var dumt. Fisket frem mobilen. Veldig dumt. Veldig. Drøyt to timer senere er det morgen. Jeg har prøvd å sovne igjen. Gikk ikke. Halvtime før alarmen ga jeg opp. Nå er det straks morgen.

Gjett hvem som kommer til å være trøtt i kveld...
 
Lillejenta krabbet bortover med tannkosten i ene hånden. Jeg sa til henne at vi skulle gå til sengs nå, så hun måtte slippe tannkosten. Da slapp hun tannkosten og krabbet bort til meg. Det er helt sikkert tilfeldig at hun gjorde det, hun er bare 1 år, men jeg er likevel skikkelig stolt :hilarious:

Ååh, så herlig[emoji7] ikke sikkert det var tilfeldig!
 
Det er ikke morgen. Det er bare natta!

Påstår toåringen min.
 
Får alle trinn iPad hos dere også?[emoji2]
Genial løsning!
1-2 i august. 3-7 i januar. Og 8-10 neste august.

Og skolen vet egentlig ikke hvordan det blir enda.
 
Glad for å være ferdig?[emoji28]
Eh ja. Det er jeg jammen meg. Å passe barn i to grupper med opptil 11 hylende barn med migrene er ikke alltid det jeg kjennee jeg orker. Men nå har jeg gjort dugnaden min og mer enn det. Jeg lova ett kurs. Jeg har gjort 5 kurs. [emoji111][emoji16]

Dessuten ser jeg også det ble for mye for min unge. For istedenfor 45 minutter på hu, ble det det 1.5 time for hu (2kurs) og der ble altfor lenge i klor vann med hu. Hu blir veldig sliten og gåen av det.

Så det blir bedre etter sommeren ja [emoji14]
 
Bahh... Våknet av lillemor. Begynte å tenke før hun sovnet. Vet det var dumt. Fisket frem mobilen. Veldig dumt. Veldig. Drøyt to timer senere er det morgen. Jeg har prøvd å sovne igjen. Gikk ikke. Halvtime før alarmen ga jeg opp. Nå er det straks morgen.

Gjett hvem som kommer til å være trøtt i kveld...
Fort gjort, men nå er det gjort så da får en bare gjøre det beste utav det. Håper dagen blir fin. Prøve tidlig kveld gjerne ? :)
 
Back
Topp