❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Nedregulert og klar for sprøyter! Med gonal-f og menopur på én gang blir jeg jo reneste nåleputa;) andre som har to sprøyter på én gang? Hvordan «sirkulerer» dere med stikkeplasser på magen?:)
 
Nedregulert og klar for sprøyter! Med gonal-f og menopur på én gang blir jeg jo reneste nåleputa;) andre som har to sprøyter på én gang? Hvordan «sirkulerer» dere med stikkeplasser på magen?:)

Så bra! Sprøytestart i dag? :) Lykke til!
 
Så bra! Sprøytestart i dag? :) Lykke til!
Jepp, starter i dag:) satt opp til uttak i uke 20, så håper det går helt til innsett denne gangen :)

Sjekket terminkalkulator for moro skyld hvis uttak blir på mandagen den uka (som jeg tror det blir), da ble det bursdagen til samboeren...kunne jo være litt gøy hvis det ble sånn:)
 
Jepp, starter i dag:) satt opp til uttak i uke 20, så håper det går helt til innsett denne gangen :)

Sjekket terminkalkulator for moro skyld hvis uttak blir på mandagen den uka (som jeg tror det blir), da ble det bursdagen til samboeren...kunne jo være litt gøy hvis det ble sånn:)

Åh, det må være et lykketegn. Pappas bursdag. :)

Krysser fingrene for innsett og gullegg under utvikling nå!
 
Negativt fryseforsøk her.(kjemisk) Nytt forsøk i august. :)
 
Stikker med både menopur og gonal nå, men av en eller annen grunn treffer jeg blodårer nesten hver eneste gang med gonal-pennen, men ikke med engangssprøyta jeg trekker opp selv.... Jeg skjønner ikke helt hvorfor, for nålene er jo like tykke (eller tynne;p).

Noen som har samme opplevelse med pennen, evt. triks til å unngå å treffe blodårer?:):)
 
Jaja, det var det[emoji20] kom oss akkurat på ferga før de ringte å sa at egget ikke hadde overlevd..det var det siste vi hadde..[emoji26]
 
Jaja, det var det[emoji20] kom oss akkurat på ferga før de ringte å sa at egget ikke hadde overlevd..det var det siste vi hadde..[emoji26]

Ånei. :(:(:( Det var jo ikke sånn det skulle gå. :( Sender deg en god klem. :Heartred
 
Jaja, det var det[emoji20] kom oss akkurat på ferga før de ringte å sa at egget ikke hadde overlevd..det var det siste vi hadde..[emoji26]
Uff, dette var vanvittig leit:(:( sender deg masse klemmer
 
Jaja, det var det[emoji20] kom oss akkurat på ferga før de ringte å sa at egget ikke hadde overlevd..det var det siste vi hadde..[emoji26]

Ånei :( Kan ikke få uttrykt hvor vondt jeg får av deg. Dette skulle ikke vært lov ❤️
 
Det blir uttak på mandag:shy: håper litt ekstra FSH har gjort susen:)

Siden dag 3 er 17. Mai, så vil jeg tro det blir innsett på dag 2 denne gangen. Sist overlevde jo alle 5 embryoer til dag 3, men gikk under frem mot blastocyst, så da er det kanskje håp for innsett denne gangen:)får bare håpe det blir noe som vil feste seg og bli der da:shy:
 
Lett rosa på dopapiret i kveld:/ i følge syklusen skal jeg få mens idag eller ila et par dager.. uregelmessig, mellom 30-33 dager lange sykluser...
 
Lett rosa på dopapiret i kveld:/ i følge syklusen skal jeg få mens idag eller ila et par dager.. uregelmessig, mellom 30-33 dager lange sykluser...

Krysser fingrene for festeblødning. :Heartred Har du tatt noen test?
 
Back
Topp