F... ta TLF skrekk...

S

SmulteTrulte

Guest
Har siden i går hatt stort ubehag i mage og rygg. Har jo bekkenløsning så har prøvd å kjenne etter om det er pga det eller ikke.
Men blir jo bare værre og værre. .
Står nå med tlf i hånda for å ringe føden, meeeen svetten pipler og jeg blir dårlig av tanken på å ringe :confused: Vet jeg må, men vet også at jeg kommer til å slite skikkelig med å formulere meg riktig når jeg får svar :/
Flere som sliter med det samme problemet???
 
Kjenner så absolutt til fenomenet telefonskrekk! Ringer mye i jobbsammenheng, det har hjulpet på, men sliter fortsatt litt med telefoner som gjelder meg. Men ring du, de vet hva de skal spørre om om du stopper helt opp selv :)
 
Har helt grusom telefonskrekk! Ringte føden før helga pga. kløe og jeg var helt på gråten når de svarte fordi jeg var så stressa. Er så innmari teit, det er jo ikke farlig og de er kjempehyggelige! Men klarer bare ikke syns det er greit :shifty::oops: Men det er alltid bedre å ringe en gang for mye! :)
 
De er vant til å få slike tlf, også fra de som ikke vet helt hva de skal si. Det er jobben dems!
Bare ring, så ordner det seg etterhvert - dere kommer frem til hva du mener til slutt :)
 
Kjenner meg igjen ja [emoji28]
 
Har også telefonskrekk... Tar den lette løsningen og sender melding når jeg kan (f.eks allerede gjort dét én gang i dag), men noen ganger går det jo bare ikke! Lykke til med telefonen, det går nok bra!
 
Jeg vet det er ubehagelig, og at det er mye lettere sagt enn gjort (selv om det ikke burde være det), men ta den telefonen.

Jeg er akkurat like dan ...
 
Ja, jeg foretrekker å sende meldinger. Ringer kun dersom det er høyst nødvendig.

Men ring til føden, du! Du er ikke den første som ikke liker å ringe de. :)
 
Jeg har telefonskrekk. Alt går over mail om det er mulig. I forrige svangerskap var det mamma (var mye med henne i graviditeten og permisjonen etterpå) som måtte ringe for meg hvis det var noe jeg var bekymret for. Husker hun ringte når jeg slet med hodepine, og da ville de gjerne snakke med meg etterpå. Satt å stortuta i tlf :p er drit tragisk! er jo ikke sånn at de kommer igjennom telefonen, men å ringe er min største frykt. På navnlapper på klærne til snuppa står sambo sitt nummer. Det er også sambo sitt nummer som står oppført på min finn.no-profil :p
 
Æsj, føler med deg der ja! Er så kleint liksom, og føler jeg høres ut som en dust! Men må en så må en [emoji38] Da vannet gikk sist gang ville jeg ikke ringe inn, er jo bare vannet som har gått, ikke noe stress liksom, så mannen min måtte tvinge meg [emoji38][emoji85]
 
Æsj, føler med deg der ja! Er så kleint liksom, og føler jeg høres ut som en dust! Men må en så må en [emoji38] Da vannet gikk sist gang ville jeg ikke ringe inn, er jo bare vannet som har gått, ikke noe stress liksom, så mannen min måtte tvinge meg [emoji38][emoji85]
Uff, haha, ikke bra:p
 
Har det likedan, hater å ringe :p hele tiden trodd jeg var alene om det, så da er det litt godt å se flere som sliter med det samme :angelic:
 
Hvordan går det? Har du fått ringt føden?
 
Telefonen ble tatt og jeg ble satt over til ei jordmor på poliklinikken..
Der fikk jeg smelt i trynet at jeg kan ikke prate med deg nå..... Hjelper meget på tlf skrekken du :confused::mad: men men..
Ringte tilbake til føden og fikk snakke med ei hyggelig dame der.
Vi ble enige om at jeg skal ta med en urinprøve til fastlegen også får han vurdere om jeg skal bli sendt videre eller ikke. Så da får jeg vel gjøre det da.
 
Jeg har akkurat det samme... og jeg kom for seint. Ring!!! (Streng pekefinger) [emoji1312]
 
Æsj, føler med deg der ja! Er så kleint liksom, og føler jeg høres ut som en dust! Men må en så må en [emoji38] Da vannet gikk sist gang ville jeg ikke ringe inn, er jo bare vannet som har gått, ikke noe stress liksom, så mannen min måtte tvinge meg [emoji38][emoji85]
Ugh, samboeren er verre enn meg, så hvis jeg er i tvil om jeg bør ringe (f.eks katten er syk eller noe), så er han veldig "la oss se det an!". Det er helt håpløst, for jeg må liksom være den som ivrer for å ringe plutselig, og det er helt i mot min natur! Jeg håper ærlig talt jeg ikke blir alvorlig syk hjemme, for han kommer aldri til å ringe noen... :nailbiting: :banghead:
 
Telefonen ble tatt og jeg ble satt over til ei jordmor på poliklinikken..
Der fikk jeg smelt i trynet at jeg kan ikke prate med deg nå..... Hjelper meget på tlf skrekken du :confused::mad: men men..
Ringte tilbake til føden og fikk snakke med ei hyggelig dame der.
Vi ble enige om at jeg skal ta med en urinprøve til fastlegen også får han vurdere om jeg skal bli sendt videre eller ikke. Så da får jeg vel gjøre det da.


Har du blitt bedre? Om det fortsetter å bli verre hadde jeg ringt oppigjen til føden. Du har lov å mase. Har selv tlfskrekk, bruker SMS eller nettbestilling så langt det går. Men skrekken for at noe skal skje me lille er større, så biter tenna sammen å ringer om jeg må.
 
Har du blitt bedre? Om det fortsetter å bli verre hadde jeg ringt oppigjen til føden. Du har lov å mase. Har selv tlfskrekk, bruker SMS eller nettbestilling så langt det går. Men skrekken for at noe skal skje me lille er større, så biter tenna sammen å ringer om jeg må.

Har ikke blitt bedre :/
Urinprøve levert og null utslag. Fikk beskjed om å komme tilbake i mårra med morgenurin :/ :(
 
Back
Topp