Skravletråd?

nei, huff:sorry: så nå må du bare vente på at kroppen ordner opp selv? huff, skjønner at du er lei deg:Heartred
Ja.. :( enda mer venting.. og er nå veldig bekymret for at dette skal utvikle seg til infeksjon... :(
 
Ja.. :( enda mer venting.. og er nå veldig bekymret for at dette skal utvikle seg til infeksjon... :(
håper kroppen din ordner opp fort nå:Heartpink utrolig dumt at legene ikke kan skrape ut det lille som er igjen, slik at du kan ha det overstått begynne å se fremover og tenke på mer positive ting:sorry:
 
håper kroppen din ordner opp fort nå:Heartpink utrolig dumt at legene ikke kan skrape ut det lille som er igjen, slik at du kan ha det overstått begynne å se fremover og tenke på mer positive ting:sorry:
Ja.. er så sykt skuffet nå.. ligger bare å gråter ...
 
Når far svimer av under fødsel :hilarious:


Tror dere at deres halvdel vil svime av?
 
Jeg og typen skal ha en pause fra hverandre, så blir hverken prøving eller testing på meg framover... Vet ikke hvor lenge. Snakk om å gjøre en vanskelig tid enda vanskeligere :(
 
Last edited:
Flere enn meg som er fulle av håp men blir litt mer forberedt på TR etterhvert som DPO dagene tikker unna?

Jepp [emoji1310] kjempe håpefull rett etter El , men når dagene tikker avgårde så kommer tankene «var det ikke litt mer murringer i går?» « tror ikke puppene er vonde nok» osv osv .. tragisk ! [emoji13] får prøve å holde håpet oppe litt til [emoji254]
 
Jepp [emoji1310] kjempe håpefull rett etter El , men når dagene tikker avgårde så kommer tankene «var det ikke litt mer murringer i går?» « tror ikke puppene er vonde nok» osv osv .. tragisk ! [emoji13] får prøve å holde håpet oppe litt til [emoji254]

Ja :p Sist pp hadde jeg sykt ømme pupper fra EL til TR kom. Denne pp har jeg overhodet ikke ømme pupper og opplevde litt murring i dag.. Mitt indre håper det var lille som festet seg til livmorsveggen. Men realistisk er det nok ikke det ;) Er bare 4DPO :)
 
Jeg og typen skal ha en pause fra hverandre, så blir hverken prøving eller testing på meg framover... Vet ikke hvor lenge. Snakk om å gjøre en vanskelig tid enda vanskeligere :(

Oh no :( Super triste nyheter :( Håper det ordner seg!
 
Ja :p Sist pp hadde jeg sykt ømme pupper fra EL til TR kom. Denne pp har jeg overhodet ikke ømme pupper og opplevde litt murring i dag.. Mitt indre håper det var lille som festet seg til livmorsveggen. Men realistisk er det nok ikke det ;) Er bare 4DPO :)

Mine var ømme rett etter El , nå er det bare nipplene ( og det er sikkert fordi jeg kjenner etter hele tiden om de er ømme [emoji23]) ikke greit ! Murringer har blitt mildere også , 6dpo ca ! Håper det er gravemurring du har ! Dette blir siste pp for oss begge satser vi på ;)
 
Jeg og typen skal ha en pause fra hverandre, så blir hverken prøving eller testing på meg framover... Vet ikke hvor lenge. Snakk om å gjøre en vanskelig tid enda vanskeligere :(

Nei[emoji174] så vondt og trist, stor klem fra meg[emoji173]️
 
Jeg og typen skal ha en pause fra hverandre, så blir hverken prøving eller testing på meg framover... Vet ikke hvor lenge. Snakk om å gjøre en vanskelig tid enda vanskeligere :(

Uff :( ting blir ikke enklere da nei :( [emoji254]stor klem[emoji254]
 
Jeg og typen skal ha en pause fra hverandre, så blir hverken prøving eller testing på meg framover... Vet ikke hvor lenge. Snakk om å gjøre en vanskelig tid enda vanskeligere :(

Wow, det må ha kommet uventet?
Men når det likevel er slik, så tenker jeg det er viktig at alt er bra i et forhold når man skal ha barn. Ikke at man ikke klarer seg alene, for det gjør man. Men det er vel som regel ønskelig å være to om det.
Et barn vil sjeldent kunne redde et forhold, men et sterkt forhold kan bli styrket av et barn.
Det er hvertfall min teori og egen erfaring.

Sender deg alle gode tanker, håper dere kommer dere gjennom dette, på den ene eller andre måten.
 
Mine var ømme rett etter El , nå er det bare nipplene ( og det er sikkert fordi jeg kjenner etter hele tiden om de er ømme [emoji23]) ikke greit ! Murringer har blitt mildere også , 6dpo ca ! Håper det er gravemurring du har ! Dette blir siste pp for oss begge satser vi på ;)

Ja, det hadde vært helt fantastisk! Jeg har så vanvittig lyst på babymage juleaften 2018
 
Hvordan tror dere sjansen er når jeg fikk første negative EL test i ettermiddag (hatt positiv siden lørdag og også i mårrest) Samboer reiste på øvelse i mårrest så ingen flere aksjer kan legges.. la inn torsdag, lørdag og søndag.
 
Back
Topp