Skravletråd?

Hvordan tror dere sjansen er når jeg fikk første negative EL test i ettermiddag (hatt positiv siden lørdag og også i mårrest) Samboer reiste på øvelse i mårrest så ingen flere aksjer kan legges.. la inn torsdag, lørdag og søndag.

Det skal holde :) masse lykke til :)
 
Hvordan tror dere sjansen er når jeg fikk første negative EL test i ettermiddag (hatt positiv siden lørdag og også i mårrest) Samboer reiste på øvelse i mårrest så ingen flere aksjer kan legges.. la inn torsdag, lørdag og søndag.
Er jo de som har sex i dagene før EL det klaffer mest hos så dette skal nok holde..:)
 
Herre jeg tror jeg har begynt å småspotte[emoji1] kanskje tr endelig har tenkt å komme? Håpe håpe[emoji1]
 
Sitter på toget, å ovenfor sitter ei dame å spiser noe gørr fra en metalltermos, med lang teskje. Klirr klirr SKRAP... klirr klirr klirr skraaaaap smatt smatt. Omahaa. :bag: Pms.. sliten og lei:bored:
 
Sitter på toget, å ovenfor sitter ei dame å spiser noe gørr fra en metalltermos, med lang teskje. Klirr klirr SKRAP... klirr klirr klirr skraaaaap smatt smatt. Omahaa. :bag: Pms.. sliten og lei:bored:
Å herregud. Hadde revet av meg håret i frustrasjon!
 
Har fått besøk av beste kompisen min og kjæresten hans [emoji4] så gøy at de kom på overnattings besøk [emoji4]
 
Jeg tenker å kikke mer på Ford s-Max
Ja sett på den og men så at galaxy hadde mer plass enn s-max. Men har jo og lyst på en skikkelig opphoret Caravelle. De blir lekre med fine felger og lik lakk på støtfanger og resten av bilen.. Men det var de penga da...
Det jeg trodde, men har lest om så mange hvor legen har nekta for det
Ring legesenteret og spør damene der. De har det mest sannsynlig i systemet allerede [emoji4]
Går ikke.. er kjempeskuffet og lei meg... hadde rester igjen i livmoren,men ikke nok til utskraping så...
Nei fydda... skikkelig kjipt... [emoji22] venting er gørr....
Jeg og typen skal ha en pause fra hverandre, så blir hverken prøving eller testing på meg framover... Vet ikke hvor lenge. Snakk om å gjøre en vanskelig tid enda vanskeligere :(
Huff.. vonde nyheter.. Lykke til og håper det ordner seg![emoji813]️
Har fått besøk av beste kompisen min og kjæresten hans [emoji4] så gøy at de kom på overnattings besøk [emoji4]
Kos dere [emoji16]

Her har jeg vært på jobb i kveld. Stikker litt av og til nedi ved livmorområdet men aner jo ikke hva som er igjen nedi der så venter foreløpig på mensen.. menskoppen min kom i dag da [emoji4] så da får jeg nok testa den ut snart!
 
Back
Topp