Smerter etter utskrapning og tegn på infeksjon

Drømmeromnr2

Forelsket i forumet
Julegavene 2019
✨️Julestjernene2023✨️
hei har nå hatt min andre MA e endte med utskrspning da tabelettene ikke funka.
Hadde utskrapning på fredag har hatt litt smerter i bekken, vært en del småkvalm og litt smerter i magen som kommer og går har ikke store smerter konstant men avogtil får jeg plutselig veldig vondt men etter en stund kan smertene forsvinne også har jeg litt værk i magen avogtil. Er veldig redd for å få infeksjon fikk det forrige gang, men da haddde jeg ingen smerter i magen i det hele tatt heller ikke etter utskrapningen. Måtte gjennom to turer cytotec forrige gang og endte likevell med utskrapning. Forrige gang fikk jeg veldig vondt i bekkenet og strålinger ned i begge beina. Fikk da også feber etter hvert.. men har lest at symptomene på infeksjon kan være veldig vage.. liker ikke å være den som ringer til sykehuset for hver minste ting.... noen som andre som har fått infeksjon og eventtuelt hvordan oppdagde du det?
 
Jeg hadde bare vondt i magen og blødning som startet etter først å ha vært borte en uke. Skyhøy crp, men ingen feber. Bare å ringe så du får en sjekk!
 
Okei. Kontaktet du fastlegen eller sykehuset? Jeg hadde ikke forhøyet crp forrige gang bare høy feber.men de fleste får ikke feber har jeg lest. Og gir ikke alltid utslag på crp heller. Ringte inn tidligere men hun jeg snakka med sa jeg skulle se det an og heller gå til fastlegen imorgen og om det ble for gale eller jeg fikk feber kunne jeg ringe legevakten. I mine papirer står det at jeg skal ringe det nummeret jeg ringte og spørre etter vakthavende gynekolog synes det er ganske tåpelig da at hun bare sier det uten og forhøre seg med gynekologen først. Blødningen har økt her også men blør fortsatt ikke mye men hadde egentlig så og si stoppet helt opp, men nå å blør det rødt frisk blod.
 
ville ringt det nummeret du har fått og bedt om en sjekk
Lykke til
 
hei har nå hatt min andre MA e endte med utskrspning da tabelettene ikke funka.
Hadde utskrapning på fredag har hatt litt smerter i bekken, vært en del småkvalm og litt smerter i magen som kommer og går har ikke store smerter konstant men avogtil får jeg plutselig veldig vondt men etter en stund kan smertene forsvinne også har jeg litt værk i magen avogtil. Er veldig redd for å få infeksjon fikk det forrige gang, men da haddde jeg ingen smerter i magen i det hele tatt heller ikke etter utskrapningen. Måtte gjennom to turer cytotec forrige gang og endte likevell med utskrapning. Forrige gang fikk jeg veldig vondt i bekkenet og strålinger ned i begge beina. Fikk da også feber etter hvert.. men har lest at symptomene på infeksjon kan være veldig vage.. liker ikke å være den som ringer til sykehuset for hver minste ting.... noen som andre som har fått infeksjon og eventtuelt hvordan oppdagde du det?

(Sniker)

Det er sykehusets jobb å ta deg imot, uansett hvor mange ganger du ringer.
Du hadde ikke nølt med å ringe rørlegger om kjelleren stod under vann? Eller brannvesenet om du våknet og det kom røyk inn av soveromsdøren? ;)
Ring. God bedring. <3
 
Back
Topp