Skravletråd

Her er det «frimåned» og jammen koser jeg meg. Så får januar brukes til å komme tilbake til normalen.
Ganske flink til å røre på meg da - både trent litt og veldig mange skritt (så langt minst 14.000 skritt hver dag).
Lykke til og KOS dere alle sammen!!!!!

Bøyer meg i støvet, du er flink altså[emoji1]
 
Jeg har gitt opp alt og starter på ny frisk over nyttår[emoji12]
Veier nå 10 kg mer enn jeg burde og hater det[emoji35]
Skal være med å heie på deg i januar [emoji4]
 
Etter en lat jul så kom jeg meg på trening igjen i dag.
Har også vært mye god mat, godter og kaker.
I morgen er det tilbake til det gamle igjen.

Må innrømme det, det har vært deilig å kose seg, men jeg har følt meg slappere og hatt mye mer hodepine/migrene samt at søvn problemene mine har kommet tilbake, en god påminnelse på at en gang i blant er greit, men ikke å leve slik.
 
Etter en lat jul så kom jeg meg på trening igjen i dag.
Har også vært mye god mat, godter og kaker.
I morgen er det tilbake til det gamle igjen.

Må innrømme det, det har vært deilig å kose seg, men jeg har følt meg slappere og hatt mye mer hodepine/migrene samt at søvn problemene mine har kommet tilbake, en god påminnelse på at en gang i blant er greit, men ikke å leve slik.

Så flink du er[emoji1] deilig å komme igang igjen ja! Gleder meg til å starte opp igjen selv[emoji1]
 
Her har «man» kost seg storlig med mat, drikke og julesnop :D MEN, kjenner litt av det musenor skriver - ingen godfølelse i kroppen av slike dager. Så i går ble det rask lang tur (altfor glatt for løping) og diverse styrke øvelser pluss langt varmt karbad (følte jeg svettet ut både ribbe og pinnekjøtt:p). Godfølelsen tilbake da gitt og ikke minst motivasjon for å venne tilbake til «hverdagskost» og mer bevegelse/trening. Men først kos nyttårsfeiring med alt som hører til:D
«Godt Nytt År» til dere fine damer :smiley-angelic008
 
Har hvert delvis flink føler jeg, men skeiet ut for eksempel igår med ris, banansplitt og muffins, MEN har kun bursdag en gang i året så får heller passe mer på nå, merker det også fort på kroppen
 
Har hvert delvis flink føler jeg, men skeiet ut for eksempel igår med ris, banansplitt og muffins, MEN har kun bursdag en gang i året så får heller passe mer på nå, merker det også fort på kroppen

Gratulerer med dagen i går :smiley-bounce012
Vi tåler noen utskeielser i blant og litt «godt» å kjenne på at sunne valg er best i lengden :p
 
Her har «man» kost seg storlig med mat, drikke og julesnop :D MEN, kjenner litt av det musenor skriver - ingen godfølelse i kroppen av slike dager. Så i går ble det rask lang tur (altfor glatt for løping) og diverse styrke øvelser pluss langt varmt karbad (følte jeg svettet ut både ribbe og pinnekjøtt:p). Godfølelsen tilbake da gitt og ikke minst motivasjon for å venne tilbake til «hverdagskost» og mer bevegelse/trening. Men først kos nyttårsfeiring med alt som hører til:D
«Godt Nytt År» til dere fine damer :smiley-angelic008

Godt nytt år til deg også[emoji1] og godt jobbet i 2017!!
 
Har hvert delvis flink føler jeg, men skeiet ut for eksempel igår med ris, banansplitt og muffins, MEN har kun bursdag en gang i året så får heller passe mer på nå, merker det også fort på kroppen

Du er kjempe flink[emoji1] litt kos på bursdag må man ha!
 
Gratulerer med dagen i går :smiley-bounce012
Vi tåler noen utskeielser i blant og litt «godt» å kjenne på at sunne valg er best i lengden :p
Takk [emoji4]

Er veldig godt egentlig å merke hvor mye bedre kroppen er av å gjøre riktige valg [emoji16]
 
Back
Topp