Skravletråd November

Masterplanen for rent hus til jul sånn litt etter litt for sånne som meg som nesten ikke har tid tilsier yttergangen i går som ble utsatt pga julesylte og kjellergangen i dag. Jeg innser det var idioti å legge disse på hverdager, jeg rekker jo ikke begynne før ungene legger seg, altså med åpne dører mot disse gangene

Mulig jeg begynner å pakke kalender i dag i stedet.
 
Så bra[emoji4] håper det sitter og at det holdt med den ene gangen[emoji1]
Stakkarn nå førstår eg. Hon hade fråga om Hon kunde få frukost. Nei før de var før seine. Hon var sulten och HOn hade drukket vann på tom mage hade da ikke spist noet på 13 Timmer . Er det Konstigt Hon spyr da?? Fy søren Asså
 
Usj da[emoji13] masse god bedring!
Det er Inget som feilar henne. Eg vill ha mat och vann var det førsta hon sa nær hon kom in dørren. Da hade hon ikke spist noet på 13 timmer. Hon har spist og drukket Inget spya eller kvalm
 
Stakkarn nå førstår eg. Hon hade fråga om Hon kunde få frukost. Nei før de var før seine. Hon var sulten och HOn hade drukket vann på tom mage hade da ikke spist noet på 13 Timmer . Er det Konstigt Hon spyr da?? Fy søren Asså
Huff, stakar lita[emoji17]
 
Fort går det også

Jeg har fått i land de siste kalendergavene til ungene. Klarte visst å legge igjen isskrapa til min mann på butikken... Hans har jeg uansett bare en tredel på ca enda. Og en av dem er forlagt sammen med "usynlig blekk"-pennene til ungene....

Håper det dukker opp igjen[emoji1]
 
Samme i helgene også?[emoji849]
Han får snike seg på stua uten å vekke dere da[emoji38]

Jepp, han sover max til seks og ofte ikke det i helga også. Og er egentlig opplært til at det uansett ikke er lov å åpne døra vår før han hører at lillesøster er våken, men det glemmer han av og til. Nå har jo hun vært våken fra fem ellerhalv fem de siste ukene så hun har vært glad til når han kom. Men i dag sov hun til alarmen vekket henne og mannen, og da var det irriterende at niåringen hadde vekket meg!!
 
Back
Topp