Ammestol?

Desembermamma88

Glad i forumet
Junilykke 2020 ♡
Lurer på om noen har kjøpt en stol som er god å amme i? Kunne tenkt meg en "godstol", som gjerne ser litt ok ut! [emoji4]
 
Hadde vi hatt plass hadde vi lett kjøpt en stol! Har klart meg helt fint uten, men det hadde vært godt å ha en fin stol å sitte i. Trenger bare større stue først ;) Ammestolen på Babybanden er fantastisk! Prøvde den da jeg var innom butikken og mini ville ha mat.
 
Hadde vi hatt plass hadde vi lett kjøpt en stol! Har klart meg helt fint uten, men det hadde vært godt å ha en fin stol å sitte i. Trenger bare større stue først ;) Ammestolen på Babybanden er fantastisk! Prøvde den da jeg var innom butikken og mini ville ha mat.
Så veldig god ut! Men kanskje litt dyr for mitt budsjett. [emoji4]
 
Jeg elsker den gode lenestolen til svigerfar. En sånn god og stor stol som gynger og har en fotstøtte du kan vippe frem. Satt og gynget barnet i søvn og når han sov, kunne jeg vippe ut fotstøtta og lene stolen bakover, så kunne jeg og sove ;)
 
Jeg elsker den gode lenestolen til svigerfar. En sånn god og stor stol som gynger og har en fotstøtte du kan vippe frem. Satt og gynget barnet i søvn og når han sov, kunne jeg vippe ut fotstøtta og lene stolen bakover, så kunne jeg og sove ;)
Det hørtes fantastisk ut!! Vet du hvor den er kjøpt, eller om noe tilsvarende som går an å kjøpe?[emoji4]
 
Hadde jeg hatt plass, hadde jeg kjøpt den som er linket til over her. Må nok klare meg med sofa på dagen og seng på natta [emoji4]
 
Back
Topp