Skravletråd JULI ❤

[emoji23][emoji23] høres ut som mannen her det når jeg lager mat, eventuelt jeg skal bare smake [emoji6]
Altså. Jeg SA jo jeg var sulten [emoji23]
Så. Sånn går det. [emoji14]
 
Kraftige kynnere/maserier(?) I går ettermiddag og kveld.. mens svigermor var på besøk [emoji28] hun er gira på barnebarn nå kan du si! Ga seg etter et par timer, maaange doturer og masse kvalme og svimmelhet... la det være et tegn på at noe starter snart!!

Krysser fingre for deg[emoji1]
 
God ettermiddag damer [emoji4]
Ble fult igår både på jobb og når jeg kom hjem for hadde med meg ei kollega, fra 18-21 ble det vasket og tørket ikke mindre enn 9 klesvask også måtte alt brettes og settes på plass og slukna nærmest når jeg var ferdig [emoji54]

I kveld tenker jeg å ha en skikkelig dulle kveld med lang dusj og ny neglelakk [emoji16]

Nå fortjente du en dullekveld[emoji1]
 
Hoven i anklene. Styrt med masse i dag, litt i håp om at riene skulle komme tilbake, men mest fordi jeg, tross kun 3 timers søvn, hadde energi til det i dag. Så. Anklene er svære. [emoji14]

Håper riene snart dukker opp[emoji1] før du sliter deg ut...
 
Håper riene snart dukker opp[emoji1] før du sliter deg ut...
Ingen rier i går eller i natt i alle fall. Nesten ikke søvn heller. Dårlige saker. Kan da få enten eller, I DET MINSTE??
 
Mhm, hadde jo besøk og bare to vask med sengetøy [emoji54]
7687fce512d07e751bfe5c7da573f6c4.jpg


Fargen idag, vet ikke helt hva jeg syns om den da

Stilige negler[emoji1]
 
Good morgen alle sammen! Jeg lager italiensk pizza til frokost.. tomt for brød og alt som er godt i huset, men fant reste-pizzadeig, saus og ingredienser [emoji28]
 
Såpass [emoji33] det var en del vask altså....
Blir at man sparer opp mye når man først må booke vaskerom osv, og da tar man gjerne så mye som mulig også [emoji4]
Så 2 vask med sengetøy, en med undertøy, en for mørkere klær, hvite klær, lillegutt sine klær, storesøster sine klær, håndklær og teppene vi har på badet samt kjøkkenet og da blir det fort en del vask, men utrolig godt når man er ferdig [emoji4]
 
Back
Topp